וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בריכה של דם בשירותים": כך רצח פיסטוריוס את חברתו?

משטרת דרא"פ הציגה תמונות מזירת הרצח בו מואשם האצן, ופירטה בפני בית המשפט כיצד נורתה ריבה סטינקאמפ

אוסקר פיסטוריוס. GettyImages
טען במשפט שהוא השתמש במחבט קריקט כדי לפרוץ את דלת השירותים. פיסטוריוס/GettyImages

נמשך שלב העדויות והצגת הראיות במשפטו של אוסקר פיסטוריוס, המואשם ברצח חברתו ריבה סטינקאמפ, והיום (שלישי) הוצגו בפני בית המשפט בדרום אפריקה תמונות מזירת הרצח. "המשטרה הציגה תמונות מליל הרצח, בהם רואים בריכה של דם בתוך תא השירותים בו נורתה הדוגמנית בת ה-29", נכתב ב"אינדיפנדנט" הבריטי.

נציגי המשטרה אמרו שסטינקאמפ נורתה שלוש פעמים, ובגופה נמצאו קליעים שיוצרים "אפקט פטרייה" בגוף האדם "ויצרו נזק כבד לגופה". האצן טען במשפט שהוא השתמש במחבט קריקט כדי לפרוץ את דלת השירותים אחרי שהבין שסטינקאמפ בפנים.

המומחה הבליסטי של המשטרה, קפטן כריסטיאן מנגנה, טען מעל דוכן העדים שסטינקאמפ עמדה בתא השירותים, כשנפגעה במותנה הימני מהכדור הראשון מבין ארבעה שנורו לעברה. משנפגעה, נפלה ונפגעה ביד ימין ובראש כשניסתה להגן על עצמה מהכדורים. "היא הייתה מול הדלת, כאשר פיסטוריוס פתח באש. הכדור שפגע בראשה גרם לשני שברים בגולגולת. הירייה השנייה החטיאה אותה, פגעה בקיר, גרמה לו לחלק להישבר ועקב כך היא נפגעה בגבה", צוטט איש המשטרה ב"אינדיפנדנט", "בשלב הזה סטינקאמפ נפלה על מתקן עיתונים, ונורתה שוב בראשה".

ריבה סטינקאמפ, בת זוגו הנרצחת של אוסקר פיסטוריוס. AP
נורתה פעמיים בראשה. ריבה סטינקאמפ/AP

פיסטוריוס, אחד הספורטאים המפורסמים בעולם, הוא קטוע רגליים החל מגיל 11 חודשים. לפי החשד, בבוקר ה-14 בפברואר 2013 הוא ירה למוות בבת זוגו, הדוגמנית הדרום אפריקאית ריבה סטינקאמפ בביתו שבפרטוריה.

סיפורו של פיסטוריוס פורסם בכל העולם, והפך לאחד הסיפורים הכי מעוררי השראה בעולם הספורט. רגליו נקטעו מתחת לברך מאחר שלא הייתה לו עצם השוקית, והוא רץ עם תותבות במהירות מרשימה, גם בהשוואה לספורטאים מקצוענים. הוא נכלל בסגל דרום אפריקה באולימפיאדת לונדון בקיץ האחרון, ואף עלה לחצי הגמר בריצת 400 מטר.

הדרום אפריקאי היה לאצן הראשון שרץ עם שתי רגליים תותבות באולימפיאדה. הוא נטל חלק במירוצים ל-400 מטר ול-4X100 בלונדון. הדרום אפריקאי השתתף גם במשחקים הפראלימפיים בקיץ האחרון וזכה במדליית הזהב במקצה ל-400 מטר בזמן של 46.68 שניות וב-4X100 הוא קבע שיא עולם שעומד על 41.78 שניות. פיסטוריוס זכה גם במדליית הכסף ב-200 מטר וקבע שיא עולם בחצי הגמר עם זמן של 21.30 שניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אזהרה: סרטון המכיל תמונות קשות לצפייה מזירת הרצח של ריבה סטינקאמפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully