וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות ה-1.4: בניון בבני יהודה, אנגליה תשחק בצהוב

יום המתיחות הבינ"ל: "חזרתו" של הקשר לישראל, הבקשה של כוכב שובר שורות למכבי תל אביב, המגלשה שתוציא אוהדים מאיתיחאד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בניון בכתום?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד הימים הכי משעשעים בשנה האזרחית הוא כמובן האחד באפריל, יום המתיחות הנודע ברחבי העולם. גם בעולם הספורט נהנים לעבוד על אוהדי תמימים ואנחנו ננסה לרכז כאן במהלך היממה כמה מהמתיחות הטובות ביותר.

*** כבר בשעות הבוקר הצליח העיתון הבריטי "מטרו" להפיל לא מעט אנשים ברשתו, כולל מספר אתרים אחרים שמיהרו לחגוג על הידיעה לפיה זניט סנט פטרסבורג, אותה מאמן כעת אנדרה וילאש בואש, תהיה מוכנה לשלם 40 מיליון ליש"ט על קשר ארסנל, מסוט אוזיל.

ב"מטרו" נכתב: "זניט אישרה את הידיעה והיא תוציא את המהלך בקיץ הקרוב. נשיא הקבוצה הרוסית גם הודיע כי זניט תחליף את התלבושת שלה לצבעים לבנים כדי לתת השראה לאוזיל, שמשחק בצבעים אלה בנבחרת גרמניה ושיחק בהם בריאל מדריד". בעיתון אף הגדילו לעשות והציגו ציטוטים לכאורה מעיתון רוסי, שאת שמו כתבו ברוסית. התירגום של אותו שם עיתון לאנגלית? "האחד באפריל".

*** גם בחברת המכוניות סיטרואן החליטו ליהנות. באתר החברה הוצגה מכונית עם הסמל של ארסנל עליה ונכתב: "הדגם החדש שלנו, C4 קקטוס ארסנל, מוגבל ל-11 דגמים בלבד ונקרא G.O.A.L.I.E. הוא מכיל כל מה שאוהד ארסנל צריך לדעת, כולל לוח משחקים, דרכי הגעה לאצטדיונים ושירים של ארסנל. ניתן לרכוש אותו בכל אולמי התצוגה של סיטרואן... מלבד סיטרואן טוטנהאם".

*** "דיילי מייל" הבריטי פרסם בששון: "בלעדי: נבחרת אנגליה תלבש חולצות צהובות במשחק אחד במונדיאל כמחווה לנבחרת ברזיל". הידיעה כללה תמונת ששופצה בפוטושופ, של סטיבן ג'רארד, דניאל סטארידג' ואדם לאלאנה לובשים חולצה צהובה של נבחרת שלושת האריות. ב"מייל" גם "ציטטו גורם בהתאחדות" כאומר: "אם אנחנו רוצים לשחק כמו ברזיל ולנצח כמו ברזיל, כדאי שנתחיל להיראות כמו ברזיל". המתיחה לא ממש עבדה על הגולשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא לאוהדי טוטנהאם. הסיטרואן החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

*** וגם בישראל לא נרדמו. באתר הרשמי של בני יהודה זעקה הכותרת: "בלעדי! יוסי בניון סיכם לשנתיים". בהמשך הובאו גם ציטוטים של בניון ושל משה דמאיו. בידיעה נטען גם כי בניון ייכנס כמשקיע בקבוצה לאחר פרישתו מכדורגל.

*** גם מכבי תל אביב סיפקה גרסה משלה ליום המתיחות הבינלאומי. בהודעה מטעם המועדון נכתב כי "השחקן בראיין קרנסטון שמגלם את דמותו של וולטר וויט בסדרה "שובר שורות" פנה הבוקר למועדון הכדורגל מכבי תל אביב לאחר שראה את הדגל שפרסו אמש אוהדי הקבוצה במשחק (דגל בה הופיעה דמותו בסדרה). קרנסטון ביקש למסור כי התרגש מהמחווה ואף יגיע לארץ לקראת משחק הבית הבא של הקבוצה על מנת לשבת עם האוהדים ביציע ולחוות את המשחק מנקודת מבטם".

*** * המתיחה הטובה ביותר בבריטניה שייכת כנראה למנצ'סטר סיטי. התכולים החליטו להשקיע וללכת עד הסוף. הם ייצרו דמות של אדריכלית בשם פלורה פי לו (ואפילו פתחו לה חשבון טוויטר שזכה ליותר ממאה עוקבים). על פי הדיווח באתר המועדון, על האדריכלית הצעירה הוטלה המשימה לבנות באצטדיון איתיחאד מגלשות ענק, שיסייעו לאוהדים לצאת מהאצטדיון לאחר המשחקים במהירות, בניגוד למדרגות והמעליות האיטיות. בסיטי הפיקו סרטון שלם של התיכנונים והצליחו לייצר מתיחה מעולה.

צפו בסרטון של מנצ'סטר סיטי

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נבחרת אנגליה תלבש צהוב. אחד באפריל. דיילי מייל, צילום מסך
אנגליה בצהוב?/צילום מסך, דיילי מייל
אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בראיין קרנסטון "התלהב". הדגל של אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully