וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארקר: "בטח פופ יושיב חצי קבוצה בצד, שנפסיד מתישהו"

הספרס עם 18 ניצחונות ברצף והצרפתי משוכנע שמאמנו רוצה דווקא להרגיע. וגם: מספרי הלילה, כולל השיא השלילי של אינדיאנה

גרג פופוביץ' מאמן סן אנטוניו ספרס. AP
רוצה להפסיד? פופוביץ'/AP

עשרה משחקי NBA נערכו הלילה (בין שני לשלישי), בעוד העונה מתקרבת לסיומה. שני הסיפורים הגדולים ביותר הגיעו משתי הקבוצות הטובות בליגה נכון להיום, שהן גם הפיינליסטיות של הגמר הקודם.

סן אנטוניו, מוליכת המערב, הגיעה לאינדיאנה למפגש מול מי שהובילה את המזרח לפני המשחק הזה. הספרס לא ספרו לרגע את הפייסרס, מחצו אותם עם 77:103 ושברו שיא פרנצ'ייז, עם ניצחון 18 ברציפות.

"אנחנו באמצע רצף מצוין כרגע", אמר טים דאנקן, "זה היה עוד ניצחון גדול שלנו. המשכנו את הרצף וכרגע הכול טוב. צריך להישאר בריאים, לסיים את העונה חזק ובתקווה שגם להגיע לפלייאופף עם יתרון הביתיות. אנחנו נלחמים עליו כרגע".

המאמן גרג פופוביץ' דווקא חושב אחרת (באופן לא מפתיע) ולפני המשחק הוא אמר לכתבים שקבוצה שמנצחת הרבה לפעמים צריכה לחטוף "סטירה". טוני פארקר כבר היה בטוח בסיום: "אני חושב שפופ ישמח אם נפסיד מתישהו. הוא בטח ייתן לחצי קבוצה לנוח באחד המשחקים הקרובים".

טוני פארקר, סן אנטוניו ספרס, מול רוי היברט, אינדיאנה פייסרס. AP
הספרס דוהרים, אינדי בצרות. פארקר/AP

באינדיאנה לעומת זאת, ממשיכים להיות מודאגים, אחרי שספגו את הפסד הבית הכי גדול שלהם העונה: "זה היה נורא. אנחנו בצניחה ולא מצליחים להתרומם", הודה רוי היברט, אחרי שקבוצתו חטפה הפסד חמישי בשישה משחקים, "היו לנו שיחות סגורות, רק בין השחקנים וגם שיחות עם המאמנים, אז אני לא יודע מה לא עובד. אולי אנחנו צריכים ללכת לתרפיה קבוצתית". המאמן פרנק ווגל הודה: "המקום הראשון במזרח הוא הדבר האחרון שאנחנו חושבים עליו כרגע".

מי שניצלה את ההפסד של אינדיאנה היא האלופה מיאמי, שעלתה על חשבון הפייסרס לפסגת המזרח. ההיט ניצחו 83:93 את טורונטו, בעוד לברון ג'יימס מתגבר על כאבי הגב שלו וצולף 32 נקודות: "אני חושב שזה די 'קול' שאנחנו ראשונים, אבל אנחנו רק מנסים לשחק הכי טוב שאפשר. יש לנו עוד המון עבודה וצריך שהשחקנים שלנו יחלימו מהפציעות. צריך לשחק חזק עד סוף העונה הסדירה".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, מיאמי היט, מול קייל לאורי, טורונטו ראפטורס. AP
שוב סחב את מיאמי. לברון/AP

מספרי הלילה:

* חודש מרץ, שהגיע לסיומו, היה החודש עם הכי הרבה ניסיונות משלוש בתולדות הליגה. 10,464 זריקות מחוץ לקשת נלקחו ב-237 משחקים (החודש הראשון אי פעם עם יותר מ-10,000 זריקות לשלוש).

* אינדיאנה קלעה פחות מ-85 נקודות בכל אחד מששת משחקיה האחרונים, בחמישה מהם היא גם קלעה פחות מ-80 (כולל הלילה). הפייסרס הפכו לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שרושמת שישה משחקים עם פחות מ-90 נקודות אחרי שחצתה את רף 50 הניצחונות (המאזן שלהם כרגע עומד על 23:52).

* לברון הוביל את ההיט עם 32 נקודות, שבעה ריבאונדים (כמו כריס אנדרסן) ושמונה אסיסטים. זו הפעם ה-14 העונה, הכי הרבה בליגה והפעם השלישית בארבעת המשחקים האחרונים, בה קינג ג'יימס מוביל את מיאמי בכל הקטגוריות האלה באותו משחק.

* כרמלו אנתוני קלע 34 נקודות הלילה בניצחון הניקס על יוטה 83:92. הוא הגיע בכך ל-2,019 וזו הפעם השנייה בקריירה והראשונה מאז 2005-06 בה הוא חוצה את רף אלפיים הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully