וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם ברחה מהתחתית עם 1:2 בסנדרלנד

אנדי קארול ומוחמד דיאמה העניקו לפטישים ניצחון חוץ, המארחת מתחת לקו האדום. ספרד: ניצחון דרמטי למלאגה על בטיס

אנדי קארול שחקן ווסטהאם. GettyImages
בסך הכול שער שני העונה. אנדי קארול/GettyImages

סנדרלנד חזרה הערב (שני) לאצטדיון האור במטרה לצמצם פערים מווסט ברומיץ' הנמצאת מעל הקו האדום, אך גם המגרש הביתי לא האיר לה פנים אחרי שני הפסדי חוץ והיא נוצחה 2:1 בידי ווסטהאם. הפטישים, מצידם, יכולים להסדיר נשימה כשהם במרחק ביטחון של 11 נקודות מהקו האדום. סנדרלנד נותרה במקום הלפני אחרון ובפיגור ארבע מווסט ברומיץ' המדורגת 17, אך עדיין יש לה משחק פחות.

הפתיחה של ווסטהאם הייתה נהדרת, כשאנדי קארול חגג בסך הכול את שערו השני העונה עם נגיחה חזקה פנימה בדקה ה-10, אחרי כדור קרן של מארק נובל. מוחמד דיאמה הגדיל את היתרון בדקה ה-50 עם בעיטה מ-16 מטרים שפגעה בדרך בשחקן מקומי לפני שנעצרה ברשת, כשלסנדרלנד נותר רק לצמק עם שער של אדם ג'ונסון, שנכנס כמחליף בדקה ה-53 ובחלוף 12 דקות שבר בצורת של כחודשיים עם כדור מסובב לחיבורים.

* ספרד: לבנטה התרחקה משמעותית מהתחתית עם ניצחון חוץ 0:2 בגרנאדה. הבלם דויד נבארו כבש את שערו הראשון העונה בדקה ה-49, אחרי בלגן ברחבת גרנאדה. פדרו לופס מצא את החיבורים בדקה ה-88 וקבע את תוצאת המשחק.

במשחק השני של הערב בלה ליגה, בטיס המשיכה בצניחה החופשית לעבר הליגה השנייה. הסביליאנים הובילו במשך דקות ארוכות במשחקם הביתי מול מלאגה משער של לולו רייס בדקה ה-30, אבל חואנמי איזן (83) וסרג'י דארדר קבע מהפך דרמטי (87).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully