וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר שמטה יתרון 0:2, הצגה של שוער העתיד

הרנאנס כבש שער בכורה, אבל הנראזורי השיגו רק 2:2 בליבורנו. אודינזה ניצחה 0:1 את קטאניה, סקופט בן ה-17 כיכב

הרנאנס שחקן אינטר. GettyImages
שער ראשון בקבוצתו החדשה. הרנאנס/GettyImages

המחזור ה-31 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) עם משחק שלישי ללא ניצחון של אינטר, ששמטה שני שערי יתרון וסיימה ב-2:2 מול ליבורנו. הנראזורי נותרו במקום החמישי ובמרחק שלוש נקודות מפיורנטינה הרביעית. עוד לפני כן, אודינזה התרחקה משמעותית מסכנת התחתית עם ניצחון ביתי 0:1 על קטאניה האחרונה, בכיכובו של שוער העתיד סימונה סקופט.

אינוסנט אמגהרה שחקן ליבורנו כובש מול אינטר. AP
קיבל מתנה וכבש. אינוסנט אמגהרה/AP

ליבורנו - אינטר 2:2

אחרי שני משחקי בית ללא ניצחון, אינטר נטשה את סן סירו בתקווה לחזור למסלול, אך שמטה יתרון 0:2 והסתפקה בנקודה בלבד מול ליבורנו. המארחים ידעו שניצחון יעלה אותם מעל הקו האדום, אך בדקה ה-37 הרנאנס עט על כדור תועה ברחבה וירה פנימה את הראשון שלו במדי הנראזורי. רודריגו פלאסיו העלה ל-0:2 עם בעיטה מהאוויר בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשליבורנו הצליחה לצמק בדקה ה-54 עם בעיטה למשקוף ופנימה של מלך שעריה פאוליניו (12). אינטר רצתה לשמור על היתרון, אבל בדקה ה-85 פרדי גוארין ביצע טעות פטאלית עם החזרת כדור לאחור. המחליף אינוסנט אמגהרה אמר תודה וקבע 2:2. ליבורנו עדיין מתחת לקו האדום, עם 25 נקודות (אחת פחות מבולוניה) במקום ה-18. אינטר עם 49 במקום החמישי.

אודינזה - קטאניה 0:1

הזברטה השיגו ניצחון ביתי שרק הגדיל את ההייפ סביב השוער בן ה-17 סימונה סקופט. תלמיד התיכון הזה, שרק לפני כחודשיים ערך את הבכורה שלו בסרייה A, נעל את השער והשווה שיא כששמר על רשת נקייה בפעם השישית העונה (מ-10 משחקים בהם פתח). סקופט, שמוגדר כשוער העתיד של איטליה, עצר את כל הניסיונות של קטאניה האורחת, כשאת ההכרעה העניק לאודינזה מי אם לא שחקנה הוותיק ביותר. הקפטן אנטוניו די נטאלה זינק כדי לנגוח פנימה את כדור הרוחב של רוברטו פריירה בדקה ה-68, וסקופט דאג לשמור על התוצאה עם הדיפה נהדרת לנגיחה של גונסאלו ברחסיו בדקה ה-83. קטאניה האחרונה עם הפסד רביעי ברציפות, רחוקה שש נקודות מחוף מבטחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סימונה סקופט שוער אודינזה. GettyImages
משווה שיאים כבר בגיל 17. סימונה סקופט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully