וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן קיבו פורש מכדורגל בגיל 33

המגן הרומני שזכה עם אינטר בליגת האלופות אך לא שיחק העונה בשל פציעה ברגלו תולה את הנעליים: "סופו של מסע"

שחקני אינטר דיאן סטנקוביץ', דייגו מיליטו, כריסטיאן קיבו, חאבייר סאנטי חוגגים זכיה בליגת האלופות ב-2011. GettyImages
הרגע הגדול בקריירה. קיבו חוגג עם חבריו לאינטר זכיה בליגת האלופות/GettyImages

כריסטיאן קיבו, מהמגנים הבולטים בכדורגל העולמי בעשור הקודם, הודיע היום (שני) על פרישה ממשחק בגיל 33. המגן הרומני שלא שותף העונה כלל במדי אינטר בשל פציעה ברגל בחר להודיע בחשבון הפייסבוק שלו על תליית הנעליים, זאת לאחר שהגיע עם הנראזורי לסיכום על התרת חוזהו.

"זהו סופו של מסע", כתב קיבו. "נכנסתי לעולם הכדורגל כילד חולמני עם הרבה שאיפות, ואני עוזב אותו עם כמה שיערות לבנות, הרבה צלקות והידיעה שליבי איפה שהוא צריך להיות. אבא, אני מקווה שאתה גאה בגבר שנהייתי. זהו סופו של מסע, והתחלה של שארית החיים שלי!"

באתר הרשמי של אינטר נכתב: "אינטר וכריסטיבן קיבו חלקו מערכת יחסים שהלכה הרבה מעבר למגרש. אנחנו רוצים להודות לכריסטיאן על החוזק הגדול שלו, הנאמנות והחלק שלו בשנים שלנצח ייזכרו כטובות בהיסטוריה שלנו. אנחנו מודים לו על כל מה שהוא עשה למועדון".

קיבו פרץ לתודעה בתחילת העשור הקודם באייאקס, במדיה בילה ארבע שנים, וכקפטן, סייע לעזור לאלופת הולנד להגיע עד חצי גמר ליגת האלופות ב-2002/03. בקיץ 2003 נמכר לרומא תמורת 18 מיליון יורו, וארבע שנים לאחר מכן עבר לאינטר תמורת 16 מיליון יורו והיה שותף לזכיית הנראזורי בליגת האלופות ב-2010. בסך הכל, בארון התארים שלו אליפות הולנד אחת, גביע הולנדי, גביע איטלקי ושלוש אליפויות איטליה.

כריסטיאן קיבו שחקן אינטר. Claudio Villa, GettyImages
אינטר כבר מתגעגעת. קיבו/GettyImages, Claudio Villa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully