וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 81:87 להפועל אילת על הפועל חולון

קווין פאלמר בלט עם 20 נקודות ותשעה ריבאונדים, ווטפורד הוסיף 21 והקבוצה של עודד קטש צברה ניצחון תשיעי בעשרה משחקים

שחקן הפועל אילת קווין פאלמר. ברני ארדוב
יופי של הופעה. פאלמר/ברני ארדוב

המחזור ה-25 בליגת העל הגיע לסיומו עם הניצחון של הפועל אילת, 81:87 בחוץ על הפועל חולון, במשחק שנערך הערב (שני) באולם הפחים במסגרת הפלייאוף התחתון. אלעד חסין, מאמנה הטרי של חולון שקודם מעמדת עוזר המאמן, ניפק בשבוע שעבר קבלות עם ניצחון משכנע על הרצליה שהשאיר את הקבוצה במקום השביעי, אבל הפעם, למרות יתרון לאורך הרבע השלישי, הקבוצה שלו לא הצליחה להסתדר מול אילת, שהשיגה ניצחון תשיעי בעשרה משחקים. המשחק באולם הפחים היה חם ובמהלכו נרשמו כמה עימותים בין השחקנים, כמו גם בין השופטים לאנשי חולון, שחלקם הורחקו מאזור הספסל.

שחקן הפועל חולון סקוטי ריינולדס. ברני ארדוב
הפסד מאכזב לריינולדס והחברים/ברני ארדוב

מהלך המשחק

חולון פתחה היטב, אבל אילת לא נבהלה ועלתה ל-9:11. המשחק המשיך להתנהל בקצב גבוה ואילת שמרה על היתרון ואף עלתה ל-17:23, מה שאילץ את אלעד חסין לקחת טיים אאוט. הרבע הסתיים ב-25:27 לאורחים.

אילת שמרה על פער קטן גם בתחילת הרבע הבא. ווטפורד הוביל עם שמונה נקודות, אילת הציגה הגנה טובה, אבל בהתקפה לא עשתה יותר מדי וסל של קנדי צימק ל-39:35, ארבע דקות להפסקה. בסופו של דבר, אחרי דקות ארוכות, שלשה מהפינה של קנדי קבעה מהפך, 43:44 לחולון, שתי דקות למחצית. בשלב זה חולון ספגה עבירה טכנית אחרי לא מעט בלגן באזור הספסלים, במהלכו אף הורחקו כמה מאנשי חולון. אחרי שהרוחות נרגעו, חזרו לשחק כדורסל והמחצית הסתיימה ב-46:47 לחולוניה.

המארחים המשיכו בתנופה גם בחזרה מחדרי ההלבשה ורצו עד ל-46:55. עודד קטש לקח פסק זמן ופאלמר החזיק את אילת קרובה יחסית, אבל ריינולדס ואסברי קלעו וזה 54:62 באמצע הרבע. הצהובים המשיכו לשלוט בנעשה ולהגדיל את הפער. אילת שוב ביצעה קאמבק והורידה למינוס שלוש, 66:63. הרבע הסתיים ב-66:67 לחולון.

סל של גייטס קבע 69:70 אילתי בתחילת הרבע האחרון. חמש דקות לסיום, אחרי כמה רגעים של בלבול, זה 72:74 לאילת. הרוחות שוב התלהטו, כאשר אסברי וחנוכי נקלעו לעימות אחרי עבירה כואבת של הישראלי על הרוש. אילת המשיכה בריצה שלה ועלתה ל-74:81. קנדי לא אמר נואש ועם חמש אישיות צימק למינוס שתיים, 81:79, דקה וחצי לסיום. הרוש החטיא מתפרצת שיכולה הייתה להשוות, גייטס קלע בצד שני. הרוש צימק עם שתיים מהקו. ווטפורד החזיר בשתיים משלו, חולון פספסה את ההזדמנות שלה ואילת סגרה עניין. 81:87 בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל אילת כריסטיאן ווטפורד. ברני ארדוב
ערב גדול שלו. ווטפורד/ברני ארדוב

סטטיסטיקה:

קלעו לחולון: די ג'יי קנדי 24 (8 ריבאונדים), שלומי הרוש 16, אייזק רוזפלט 15 (9 ריבאונדים), בריאן אסברי 14, רם אליאספור 5, סקוטי ריינולדס 4 (0 מ-8 לשלוש, 11 אסיסטים, 5 איבודים), יחזקאל סקוורר 2, איתי שגב 1, נועם מטלון וגוני יזרעאלי שיחקו ולא קלעו.

קלעו לאילת: כריסטיאן ווטפורד 21 (10 ריבאונדים), קווין פאלמר 20 (9 ריבאונדים, 6 איבודים), אפיק ניסים 16, אלישי כדיר 11, יינסי גייטס 9, יובל נעימי 4, ניצן חנוכי 4, ניב ברקוביץ' 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully