וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: סנט אטיין ניצחה בדרבי, ניצחון דרמטי לליל

הירוקים גברו 1:2 בחוץ על ליון וברחו להם במקום הרביעי. שער של סלומון קאלו בתוספת הזמן סידר לליל 0:1 על גנגאן

שחקני ליל חוגגים עם סלומון קאלו. רויטרס
שער ניצחון דרמטי. קאלו/רויטרס

המחזור ה-31 בליגת הצרפתית נמשך הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. במשחק המוקדם שהסתיים ניצחה ראן 1:3 את באסטיה והמשיכה את המומנטום מהגביע. ליל ניצחה 0:1 את גנגאן והתבססה במקום השלישי. המחזור נסגר עם הדרבי בו סנט אטיין ניצחה את ליון 1:2.

ליל - גנגאן 0:1

אחרי ההפסד הכואב מול ראן וההדחה מהגביע הצרפתי, הקבוצה של וינסנט אניימה חזר לעמוד בין הקורות של ליל שהשיגה ניצחון חשוב שביסס אותה במקום השלישי. אניימה שמר על שער נקי אבל הקבוצה שלו התקשתה למצוא את הרשת עד תוספת הזמן שבה כבש סלומון קאלו את שער הניצחון אחרי בישול של מרקו באשה הבלם. ליל פתחה פער של שש נקודות על פני סנט אטיין והתבססה במקום השלישי שמקנה כרטיס למוקדמות ליגת האלופות. גנגאן רחוקה רק שש נקודות מהקו האדום.

ליון - סנט אטיין 2:1

ניצחון חשוב מאוד לסנט אטיין, שלא רק זוכה במאבק על היוקרה העירונית, אלא גם מתרחקת למרחק של 6 נקודות מליון בקרב על המקום הרביעי. סנט אטיין מרוחקת כעת שלוש נקודות בלבד מליל השלישית בטבלה, בעוד שליון מרגישה את מארסיי השישית נושפת בעורפה עם שלוש נקודות בלבד פחות ממנה. סנט אטיין עלתה ליתרון מרגליו של מבלוט ארדינג בדקה ה-28. ליון הספיקה להשוות בדקה ה-39 עם שער של אלכסנדר לקאזט, אך מקס אלן גרדל העניק לאורחים את הניצחון בדקה ה-74.

מבלוט ארדינג שחקן סנט אטיין חוגג מול ליון. רויטרס
ניצחון יקר בדרבי. ארדינג וסנט אטיין חוגגים/רויטרס

משחק נוסף:

ראן - באסטיה 0:3
לראן: רומיין אלסנדריני (14), אולה טוייבונן (28), ג'אן מאקון (59).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully