וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מנשנגלאדבך ניצחה 1:3 את המבורג

הקבוצה של לוסיאן פאברה עלתה למקום השישי, דאמס, רפאל ודומינגס כבשו. ורדר ברמן ניצחה 1:2 בחוץ את האנובר

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך חוגגים שער. GettyImages
ממשיכים במאבק על אירופה. שחקני גלאדבך חוגגים/GettyImages

אחרי הניצחון של דורטמונד אתמול וה-3:3 של באיירן מינכן נגד הופנהיים, נמשך הערב (ראשון) המחזור ה-28 בבונדסליגה הגרמנית עם שני משחקים. בורוסיה מנשנגלאדבך עלתה למקום השישי אחרי ניצחון 1:3 על המבורג. במשחק שנערך מאוחר יותר ניצחה ורדר ברמן 1:2 בחוץ את האנובר וברחה מהתחתית.

סבסטיאן פרודל שחקן ורדר ברמן חוגג. GettyImages
ניצחון דרמטי ומתוק. שחקני ברמן חוגגים מול האנובר/GettyImages

בורוסיה מנשנגלאדבך - המבורג 1:3

ניצחון שלישי בארבעה מחזורים למארחת שממשיכה את המאבק שלה בצמרת ועל מקום בליגה האירופית בעונה הבאה. דווקא האורחים עלו ליתרון ראשון אחרי שער של ז'אק זואה בדקה ה-28. תשע דקות עברו עד שגלאדבך מצאה את השוויון מרגלי פיליפ דאמס. המגן השמאלי החמיץ פנדל, אבל בעט את הריבאונד לרשת. בדקה ה-75 השלימו המארחים את המהפך מרגלי הכוכב שלהם רפאל. מרקו קרוס הכניס לברזילאי כדור בין שניים, רפאל עבר את השוער וגלגל לרשת. בדקה ה-78 הובטח הניצחון אחרי שער נוסף של אלברו דומינגס הספרדי. גלאדבך חלפה על פני מיינץ ועלתה למקום השישי בעקבות הניצחון הזה. המבורג פספסה הזדמנות לעלות אל מעל הקו האדום והיא מסובכת חזק בתחתית ובמקום הלפני אחרון בליגה.

האנובר - ורדר ברמן 2:1

שתי הקבוצות היו צמודות ערב המחזור הזה עם 29 נקודות בתחתית, אך בסיום המשחק ברמן ברחה מהאזור המסוכן עם ניצחון דרמטי מאוד. האנובר הביתית פתחה חזק את המשחק הזה ועלתה ליתרון שתי דקות למחצית בזכות שער של סאבולץ' הוסטי ההונגרי. היתרון של המארחים החזיק מעמד עד הדקה ה-59 שבה השווה פרנקו די סנטו האיטלקי אחרי בישול של אליה ההולנדי. עמוק בתוספת הזמן מצאה ברמן את הניצחון בזכות שער של סבסטיאן פרודל. הבלם עלה לכדור קרן שהוגבה לרחבה, לוקה קלדירולה האיטלקי הסיט את הכדור בראשו למרכז הרחבה ופרודל המשיך בנגיחה נוספת מקרוב פנימה. 1:2 לאורחים בסיום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully