וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: הפסד לבאיירן מינכן

אחרי שהודחה בחצי גמר הגביע, היריבה הבאה של הצהובים הפסידה 79:73 לבאמברג במשחק על מקומות 3 ו-4. ריאל ניצחה

שחקן באיירן מינכן מלקולם דילייני. GettyImages
עוד הפסד. דילייני/GettyImages

באיירן מינכן, יריבתה של מכבי תל אביב בעוד ארבעה ימים ביורוליג, הפסידו היום (ראשון) 79:73 לבאמברג במשחק על מקומות 3 ו-4 בגביע הגרמני. באיירן הודחה אתמול לאחר הפסד לאלבה ברלין. הגרמנים, שנאבקים עם הצהובים על המקום השלישי בטופ 16, סבלו מרבע רביעי חלש במיוחד, בו הפסידו 23:13 ואיבדו את המשחק כולו. הקבוצה של סבטיסלב פשיץ' עלתה לשחק ללא הייקו שפארציק וניהאד ג'דוביץ', וסבלו מאחוזי קליעה רעים (38% מהשדה). ראקים סנדרס, אקס הפועל גלבוע גליל, הצטיין אצל באמברג עם 25 נקודות ו-8 ריבאונדים. ד'אור פישר, שם מוכר נוסף במחוזותינו, תרם 14 נקודות. אצל באיירן הקלע הבולט היה מלקולם דילייני עם 13, דיון תומפסון הוסיף 12, לוקה שטייגלר ופול זיפסר הוסיפו 11 כל אחד.

* ריאל מדריד, שניצחה ביום חמישי האחרון את מכבי תל אביב, נותרה ללא הפסד בליגה הספרדית, אחרי שרשמה ניצחון 74:83 על גראן קנאריה. הבלאנקוס פתחו מבערים ברבע האחרון, אותו ניצחו 13:26 ובעזרת סרחיו יול (19 נקודות) וניקולה מירוטיץ' (18 ו-8 ריבאונדים) ברחו ליתרון דו ספרתי. סרחיו רודריגס נרגע מעט אחרי התצוגה ביד אליהו ורשם 11 נקודות ו-4 אסיסטים. רודי פרננדס קלע 13.

* ברצלונה, שאף היא נמצאת בכושר נפלא, פירקה את בילבאו 75:104. מאצ'יי לאמפה הצטיין עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים. מרסליניו הוארטס תרם 18. הקטלאנים ממשיכים להתאושש אחרי פתיחת עונה חלשה ומדורגים במקום השלישי בספרד, עם מאזן 6:19.

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. מגד גוזני
עדיין ללא הפסד בספרד. יול/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully