וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוב: "הסתמכנו יותר מדי על ההפרש מהקו האדום"

30.3.2014 / 13:49

קשר אשדוד הסביר את חולשת קבוצתו בהפסד לרמה"ש: "האמנו שהולך להיות לנו משחק קל". יא יא פטי חתם לשנתיים

one

במ.ס.אשדוד קיוו לפתוח ברגל ימין את משחקי הפלייאוף התחתון, אך ספגו הפסד כואב 0:1 נגד הפועל רמת השרון שנלחמת על חייה בתחתית הטבלה. אשדוד הציגה את אחד ממשחקיה החלשים ביותר העונה ונראה היה שהקבוצה כבר החלה את פגרת הקיץ. נכון לעכשיו השחקנים של ניר קלינגר רחוקים שמונה נקודות מהקו האדום, אך הפסד נוסף במחזור הקרוב להפועל חיפה יסבך את אשדוד בקלחת התחתית.

הבלם הקונגולזי יא יא פטי, ששוב לא שותף, האריך את חוזהו בשנתיים נוספות ויסגור חמש שנים במועדון. למרות ירידה בכושרו של פטי בחודשים האחרונים, העדיפו במועדון להחתימו גם לשנים הבאות, בשל נסיונו וההיכרות שלו עם ליגת העל. מי שלא צפוי להמשיך בעונה הבאה הוא המגן הניגרי, ג'ואון אושאניווה, שבעצמו מעוניין לעזוב, לאחר שלא ממש השתלב במועדון.

יא יא פטי שחקן מ.ס. אשדוד מול דין מימוני שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ממשיך בעיר הנמל. פטי/ברני ארדוב

"לפני המשחק האמנו שהולך להיות לנו משחק קל בגלל המיקום של רמת השרון", סיפר הקשר אלכסנדר דוידוב בסיום ולמעשה שיקף את מה שעבר על הקבוצה בהכנות למשחק. "הם דורגו במקום האחרון לפני המשחק היום וחשבנו שיהיה קל יותר. יכול להיות שהסתמכנו יותר מדי על הפרש 11 הנקודות מהקו האדום ולכן לא שיחקנו טוב", דוידוב ניסה להסביר את מהלך המשחק אמש והוסיף, "בסך הכול החזקנו יותר בכדור, אבל אחרי שקיבלנו את השער הראשון, רמת השרון קיבלה ביטחון ולנו נהיה קשה יותר. בכדורגל אם אתה לא מתאמץ כל הזמן, לא רץ מספיק ולא נלחם עד הסוף על כל כדור אתה לא יכול לנצח. המטרה שלנו כרגע היא פשוט לנצח את המשחק הבא. לפני שחושבים הרבה קדימה קודם כל צריך לנצח את הפועל חיפה בחוץ".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אלכסנדר דוידוב שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
קריאת התעוררות. דוידוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully