וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ניו יורק ג'איינטס סטיב טיש מגיע לישראל

טיש, בנו של בעלי הג'איינטס המנוח פרסטון טיש, יכהן כנשיא הפסטיבל הבינלאומי ה-16 לסרטי סטודנטים ת"א בתחילת יוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היחיד שמחזיק גם באוסקר וגם בטבעת סופרבול. טיש/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטיב טיש, אחד ממפיקי הקולנוע המצליחים ביותר בארצות הברית, יושב הראש וסגן הנשיא בפועל של ניו יורק ג'איינטס, מגיע לישראל. טיש נבחר לכהן כנשיא הפסטיבל הבינלאומי ה-16 לסרטי סטודנטים תל אביב, ויגיע לישראל לרגל הפסטיבל שייערך בתאריכים 31 במאי ועד ה-7 ביוני 2014, בסינמטק תל אביב. הפסטיבל הבינלאומי ה-16 לסרטי סטודנטים תל אביב, שנוסד בחוג לקולנוע ולטלוויזיה של אוניברסיטת ת"א, מדורג כיום כאחד משלושת הפסטיבלים הטובים בעולם, על פי האיגוד הבינלאומי של בתי ספר לקולנוע וטלוויזיה.

טיש שותף בחברת ההפקות "Escape Artists", והוא למעשה האדם היחיד האוחז באמתחתו גם בפסלון אוסקר וגם בטבעת הסופרבול. הוא זכה באוסקר כמפיק הסרט "פורסט גאמפ" 1994, ובסופרבול זכה ב-2008 וב-2012.

טיש החל להיות מעורב בג'איינטס מאז שאביו, פרסטון רוברט טיש, רכש 50 אחוז ממניות הקבוצה ב-1991. ב-2005 טיש התמנה לסגן הנשיא בפועל, ולאחר מות אביו הוא הוסיף אליו את תואר יושב ראש הקבוצה. הוא גם נמנה זמן רב עם מנהיגי הסקטור הפילנטרופי ומשקיע בנדיבות את זמנו ומשאביו במגוון ארגונים. הוא חלק ממועצת הנאמנים בתיאטרון "גפן" בלוס אנג'לס, בפסטיבל "סאנדנס", במוזיאון הקאנטרי לאמנות בלוס אנג'לס והמכון למחקר סרטן המוח על שם פרסטון רוברט טיש באוניברסיטת דיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully