וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קאקה חגג במילאן, שיא מועדון לאטאלנטה

הברזילאי ציין 300 הופעות במדי הרוסונרי עם צמד ב-0:3 על קייבו. הקבוצה מברגמו התקרבה לאינטר עם 0:2 על בולוניה

מרסלו אסטיגריביה שחקן אטאלנטה. GettyImages
כבש שער מרהיב. מרסלו אסטיגריביה/GettyImages

המחזור ה-31 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם שיא מועדון של אטאלנטה, שחגגה ניצחון שישי ברציפות לאחר שגברה 0:2 על בולוניה בחוץ ורחוקה רק שתי נקודות מאינטר החמישית, במקום המוליך לליגה האירופית. מילאן סגרה את היום הזה עם ניצחון שני רצוף, 0:3 על קייבו במשחק שבו קאקה חגג את הופעתו ה-300 במועדון עם צמד אישי.

קאקה שחקן מילאן חוגג. רויטרס
חגג 300 הופעות בסטייל. קאקה/רויטרס

מילאן - קייבו 0:3

אחרי שיצאה מתקופה רעה מאוד שלה עם ניצחון חוץ מרשים על פיורנטינה, הקבוצה של סיידורף השיגה רצף נדיר של שני ניצחונות רצופים על חשבונם על החמורים המעופפים. מריו באלוטי כבש כבר אחרי ארבע דקות אחרי שהגיע ראשון להרמה של אדיל רמי ומהאוויר המשיך לרשת. אבל עם כל הכבוד לבאלוטלי, הערב הזה היה שייך לקאקה שחגג 300 הופעות במועדון עם צמד נהדר. הברזילאי כבש את הראשון שלו בדקה ה-27 אחרי שקיבל כדור מקייסוקה הונדה, שבר את מלכודת הנבדל ולבדו מול אגאצי גלגל לרשת. בדקה ה-54 הגיע הקינוח של קאקה. הברזילאי קיבל כדור מעמנואלסון ומקצה הרחבה בעט כדור מסובב ברגל ימין לחיבורים. ניצחון שני רצוף למילאן שנצמדה ללאציו במקום השמיני. סיריל תרו עוד החמיץ פנדל בתוספת הזמן עבור הקבוצה מוורונה, שנותרה במקום ה-16 ורחוקה רק שלוש נקודות מהמקום מהקו האדום.

בולוניה - אטאלנטה 2:0

החבורה מברגמו לא עוצרת. ניצחון ליגה שישי ברציפות לאטאלנטה, שצימקה את הפער מאינטר לשתי נקודות בלבד והיא חזק במאבק על הכרטיסים לאירופה. גם ללא מקסי מוראלס, יוהאן בנלואן ודוידה בריביו, אטאלנטה השתלטה על העניינים וגם כבשה. ג'וזפה דה לוקה חטף כדור מדייגו פרס בדקה ה-22 ודהר עד שהבקיע את שערו השני ברציפות. ארבע דקות לאחר מכן, דה לוקה השאיר כדור לפרגוואי מרסלו אסטיגריביה שהפציץ בשמאל לחיבורים וציין את שערו הראשון העונה. בולוניה עדיין מסובכת בתחתית, רק שתי נקודות מעל הקו האדום.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully