וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: חגיגת אליפות לכיאל, שער עצמי לעידן ויצמן

סלטיק חגגה את התואר לעיני אוהדיה, קשר הנבחרת עם "סלפי" למזכרת. 90 דקות למורי בתיקו של ויטסה, תיקו גם לחמד

בירם כיאל עושה סלפי בחגיגות האליפות של סלטיק. GettyImages
סלפי למזכרת. בירם כיאל/GettyImages

* בירם כיאל נכנס כמחליף בדקה ה-73, כשסלטיק סיימה ב-1:1 את משחקה הביתי מול רוס קאונטי במחזור ה-32 בליגה הסקוטית. סלטיק כבר הבטיחה את האליפות שלה ומוליכה את הטבלה ב-26 נקודות יתרון. ניר ביטון הפצוע לא נכלל בסגל, אבל הצטרף לחגיגות על כר הדשא, בהן בלט כיאל שעשה תמונת "סלפי" והקפיץ את חבריו ואת האוהדים.

* תומר חמד פתח בהרכב מאיורקה ושיחק 81 דקות ב-0:0 מול רקראטיבו. אחרי שני ניצחונות רצופים, מאיורקה נעצרה והיא תשיעית עם 44 נקודות, כמו ברצלונה ב' במקום המוליך לפלייאוף על העלייה לליגה הספרדית הראשונה. דודו אוואט לא נכלל בסגל.

* דן מורי השלים 90 דקות בהרכבה של ויטסה, שסיימה ב-2:2 את משחקה הביתי מול הירנביין במחזור ה-30. הבלם הישראלי ספג כרטיס צהוב במהלך המשחק, שהיה השלישי בלבד שלו העונה בליגה ההולנדית. הנקודה הזו העלתה את ויטסה זמנית למקום השני עם 53 נקודות.

צפו: השער העצמי של ויצמן, ישר לחיבורים (החל מ-2:08)

* עידן ויצמן (90 דקות) כבש שער עצמי ראשון בקריירה, כאשר קבוצתו סימורג נעצרה אחרי שישה משחקים ללא הפסד ונוצחה 2:1 בידי באקו בליגה האזרית. ויצמן הבקיע לשערו הוא את השני של באקו בדקה ה-22, דרגאן צ'ראן צימק לקראת הסיום וסימורג נותרה במקום השישי עם 39 נקודות.

* המגן גל שיש השלים 90 דקות בהרכבה של וולין לוצק, שניצחה 1:3 בחוץ את מטאלורג דונייצק. וולין עלתה זמנית למקום השמיני בליגה האוקראינית עם 27 נקודות, בדיוק כמו מטאלורג.

* ק.פ.ר, ללא יוסי בניון המורחק, סיימה ב-1:1 בבית מול בלקפול. דייויד הוילט הציל נקודה עבור ק.פ.ר בדקה ה-78, והקבוצה נמצאת כרגע במקום השלישי המוליך למשחקי הפלייאוף על העלייה עם 70 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

* במשחק הראשון של הפלייאוף נגד הירידה בבלגיה הפסידה מונס 2:0 בחוץ ללובן ונקלעה לפיגור 1:0 בסדרת הטוב מחמש. שלומי ארבייטמן השלים 90 דקות.

* בפלייאוף האמצעי בבלגיה, בוורן ניצחה 0:2 את ליירסה. חנן ממן שיחק 57 דקות ומחליפו כבש את שער הניצחון ארבע דקות לאחר החילוף. רמי גרשון השלים 90 דקות.

בירם כיאל (עם הדגל) בחגיגות האליפות של סלטיק. רויטרס
סלטיק הבטיחה אליפות בשבוע שעבר וחיכתה עם החגיגות. בירם כיאל, אוחז בדגל, עם החברים/רויטרס
בירם כיאל (משמאל) שחקן סלטיק עם סקוט בראון. GettyImages
תמונה למזכרת גם עם הקפטן. בירם כיאל עם סקוט בראון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully