וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר נצר: "מבחינתי אין אירוע ספורט גדול יותר"

הערב (19:30, ספ' 5) תוכרע אליפות המדינה בכדורעף, מכבי תל אביב והפועל מטה אשר/עכו מחפשות אליפות מספר 11

שחקני מכבי תל אביב נגד מטה אשר כדורעף. ברני ארדוב
שוב יככב? באטיסטה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב או הפועל מטה אשר/ עכו? אחת משתי הקבוצות הללו תחגוג הערב (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט5) את אליפות המדינה בכדורעף. למי שהחמיץ את הפרקים הקודמים, הרי שמטה אשר ניצחה במשחק הראשון בנעמן, מכבי תל אביב השוותה את הסדרה ל-1:1 עם ניצחון ביתי שהגיע לאחר למעלה משנה ועשרה הפסדים רצופים לאדומים, וכפה למעשה משחק שלישי ומכריע בנעמן.

המפגש הקרוב יהיה ה-49 בתשע העונות האחרונות, והניצחונות מתחלקים באופן הבא: 33 למכבי תל אביב, 15 למטה אשר/עכו. במשחק האחרון ויקטור באטיסטה היה נפלא עם 28 נקודות ב-60 אחוזי יעילות, ואם הוא יביא את כושרו מהמשחק האחרון, הרי שאנחנו הולכים לקבל משחק צמוד ומותח.

זהר בר נצר מאמן מכבי תל אביב כדורעף. ניב אהרונסון
אליפות ראשונה אחרי שנתיים? בר נצר/ניב אהרונסון

"מבחינתי זה האירוע הכי גדול שיכול להיות בספורט", אמר זוהר בר נצר, מאמן מכבי תל אביב, לאתר איגוד הכדורעף. "הייתי שותף לשתי חוויות כאלה, בהפסד האליפות להוד השרון ב-2007 ובאליפות על חשבון הוד השרון בהדר יוסף ב-2008. כל מי שקשור במשחק הזה צפוי לחווייה בלתי רגילה ואני מקווה להיות בצד המנצח. מטה אשר/עכו בשנתיים האחרונות הפכה את נעמן למבצר ויש הרבה מאוד קהל שמגיע ומשפיע שדוחף אותם".

מנגד, נועם כץ מוכן לרגע האמת של העונה, ואומר: "באופן טבעי יש פה עניין ותכונה לקראת המשחק שבסופו של דבר אנחנו שואפים שיביאו להתעלות של הקבוצה שלנו".

בשבת תוכתר אלופת המדינה ה-59 במספר, ובכל מקרה זו תהיה האליפות ה-11 לקבוצה שתזכה בה אחרי שששתי צלחות האליפות האחרונות הונפו בנעמן. הפועל מטה אשר/עכו זכתה באליפות בעונה שעברה לעיני הקהל הביתי עם סדרה חלקה (0:3) על מכבי תל אביב. גם מכבי תל אביב חגגה אליפות בנעמן לפני שנתיים לאחר שניצחה במשחק הרביעי וזכתה באליפות חמישית ברציפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully