וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס: "גם לפרגוסון היה קשה עם הסגל הזה העונה"

מאמן יונייטד מגונן על העונה הבינונית, והתייחס למחאה המתוכננת נגדו: "זכותם". אואן תוקף את המאמן ומגן על פרגי

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
לא מתייאש. מויס/GettyImages

כשהיא נמצאת במקם השביעי עם סיכוי אפסי להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה, מנצ'סטר יונייטד שתפגוש היום (שבת, 15:45, ספורט 1) את אסטון וילה ממשיכה לחפש אשמים, ודייויס מויס, שמעמדו כלל לא ברור לקראת העונה הבאה, מחפש בעיקר תירוצים.

"אנשים מודעים לכך שהסגל כולל כמה שחקנים מבוגרים ולכן אני חושב שזו שנה קשה לכל מי שהיה מאמן את הקבוצה העונה", אמר מויס במסיבת עיתונאים לקראת המשחק. "אני גם חושב שאם סר אלכס היה כאן העונה, זה היה קשה גם עבורו. אני בטוח שהוא מודע לכך".

מויס שרחוק 17 נקודות מהפסגה התייחס גם למחאה של האוהדים נגדו שמציבים שלט שעליו נכתב "הטעות - מויס הביתה" כתגובה לשלט התמיכה שהוצב קודם לכן ועליו הכיתוב "הנבחר", ואמר: "שמעתי על המחאה ועל מה שהם אומרים על זה, אבל זה מסע ארוך. זה רק תחילת המסע. אנשים רשאים לעשות את זה".

עדנאן ינוזאי, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Jon Super, AP
"הוא כישרון אדיר והוא מישהו שאנחנו יודעים שיעשה דרך ארוכה עם מנצ'סטר יונייטד, אבל אנחנו פשוט צריכים להיזהר איתו". עדנאן ינוזאי/AP, Jon Super

המאמן גם התייחס לעובדה שהוא נותן פחות הזדמנויות לעדנאן ינוזאי, ואמר: "אני חושב שעדנאן שיחק כמות יפה של משחקים בהתחשב בזה שהוא רק בן 19. צריך להיות מודעים לכך. ראינו סימנים באימונים לכך שאנחנו צריכים להיות זהירים איתו. הוא כישרון אדיר והוא מישהו שאנחנו יודעים שיעשה דרך ארוכה עם מנצ'סטר יונייטד, אבל אנחנו פשוט צריכים להיזהר איתו. אנחנו צריכים לעשות את הדברים הנכונים והוא ישחק יותר".

בתגובה לדברים של מויס, כתב מייקל אואן, ששיחק אצל פרגוסון, טור נוקב כנגד מאמן יונייטד הנוכחי ב"טלגרף", ובין השאר הבהיר: "אפשר לטעון שהטעות הכי גדולה של מויס ביונייטד הגיעה כבר בשבוע הראשון בתפקיד. זה קרה כשהוא החליט על שינוי מלא בשלטון באולד טראפורד במקום לבצע רק שינוי מנהלי. אם מויס היה משאיר את הצוות שעבד לצידו של פרגוסון ואת השחקנים, אני לא חושב שהסיטואציה שלו הייתה כל כך קריטית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully