וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: נדאל ודג'וקוביץ' ייפגשו בגמר מבלי ששיחקו

קיי נישיקורי ותומאש ברדיך הפצועים הודיעו על פרישה לפני חצי הגמר, ואפשרו לשני המדורגים הבכירים לנוח לפני הגמר הגדול

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
בלי להזיע. נובאק דג'וקוביץ'/AP

נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל ייפגשו ביום ראשון בגמר טורניר מיאמי (פרסים בסך 4.7 מיליון דולר), ולמרבה השמחה מבחינת שניהם, הם יוכלו להגיע רעננים מאוד לרגע המשמעותי עבורם. הסיבה לכך היא ששניהם עלו באופן אוטומטי לגמר מבלי לשחק בחצי הגמר אחרי שיריביהם פרשו.

תחילה התבשר נולה שהוא מעפיל אוטומטית וזאת אחרי שעוד לפני כן בסיבוב השלישי יריבו פלוריאן מאייר פרש. כעת קיי נישיקורי היפני הודיע כי אינו כשיר ולכן יצא מהתחרות. נישיקורי, שהדיח תוך יומיים בשלוש מערכות (כחמש שעות במצטבר על המגרש) את רוג'ר פדרר ודויד פרר, לא הצליח להתאושש ב-48 שעות המנוחה שהיו לו וסובל ממתיחה במפשעה. בחשבון הפייסבוק שלו הוא כתב: "אני מאוד מצטער שעליי לפרוש מהמשחק היום. אני מאוכזב מאוד וכמובן מצטער עבור האוהדים שרצו לבוא לראות אותי במשחק. הטורניר הזה מאוד מיוחד עבורי ואני מקווה לחזור אליו בשנים הבאות. אעבוד עם הצוות הרפואי שלי כדי לחזור מהר ככל האפשר".

אלא שזמן קצר לאחר מכן גם נדאל התבשר שהוא יעלה לגמר מבלי לשחק אחרי שתומאש ברדיך הודיע על כך בעקבות דלקת בקיבה ובמעיים. בכל מקרה, הצ'כי שמדורג שביעי בעולם ישדרג את מקומו למקום החמישי בדירוג הקרוב שיתפרסם ביום שני אחרי שגבר על אלכסנדר דולגופולוב ברבע הגמר. "הרגשתי טוב לעלות ולשחק נגד רפא", אמר ברדיך שהחל להרגיש לא טוב ביום שישי בבוקר. "אני מאוכזב מאוד מהדרך שבה אני נאלץ לשבת כאן ולדבר על זה, מבלי שהייתה לי הזדמנות אפילו להכות בכדור".

כך או כך מצפה לנו גמר גדול כאשר הטניסאי הסרבי יוכל לזכות בתואר הרביעי שלו במיאמי ולהשלים דאבל אחרי שזכה לפני כשבועיים בטורניר אינדיאן וולס. עבור השניים יהיה זה המפגש השני במעמד גמר טורניר מיאמי אחרי שב-2011 הסרבי ניצח בשלוש מערכות. זו תהיה הפגישה הראשונה של שני הטניסאים הללו העונה, ונדאל עדיין מוליך בצורה בטוחה במאבקי הראש בראש 17:22. שני המפגשים האחרונים בין השניים, אגב, הסתיימו בניצחון של נולה.

עדכון ראשון: 28/3, 21:40

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully