וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר נגד סקולס: "אדם שאימן אפס משחקים מביע דעה"

מאמן ארסנל לקח קשה את דברי הביקורת שהשמיע קשר מנצ'סטר יונייטד לשעבר: "גם ווילשר יוכיח לו שהוא טעה לגביו"

מאמן ארסנל ארסן ונגר. GettyImages
לא אהב את הביקורת של סקולס. ארסן ונגר/GettyImages

חזית חדשה בכדורגל האנגלי: ארסן ונגר נגד פול סקולס. ערב המשחק בו תנסה ארסנל שלו לנצח סוף כל סוף יריבה לצמרת כשתפגוש בשבת (20:30, ספורט1 ו-HD) את מנצ'סטר סיטי, הגיב ונגר לביקורת שהשמיע קשר מנצ'סטר יונייטד לשעבר, שטען בפאנל של "סקיי ספורטס" כי "ארסנל פוגשת את צ'לסי, את ליברפול, את סיטי ולא עושה כלום".

במסיבת העיתונאים שלו הערב (שישי) החזיר ונגר: "אנשים שאימנו אפס משחקים בחייהם מביעים את דעתם. אין לנו ברירה אלא לקבל את זה. אם שש נקודות מהמקום הראשון זה מרחק מיליוני מיילים, אני לא יודע איך הוא מודד מייל".

סקולס ביקר בדבריו גם את יכולתו של ג'ק ווילשר, שלטענתו לא עשה שום התקדמות מאז גיל 17 ונתקע אצל ונגר, אך המאמן הצרפתי הבהיר: "ג'ק היה מוגבל בגלל פציעות רבות, אבל כשהוא יחזור לשחק באופן קבוע הוא יוכיח לכולם שסקולס טעה לגביו. הוא שחקן יוצא דופן - גם סקולס יודע את זה".

על האווירה בקבוצה אמר ונגר: "ברור שהייתה אכזבה אחרי התיקו מול סוונסי, אבל אנחנו עברנו לחשוב על המשחק הבא. בפעם הקודמת הפסדנו לסיטי 6:3, אבל יש הרבה דברים טובים שאפשר לקחת מהמשחק ההוא באיתיחאד. כמובן שנצטרך להגן טוב יותר, לא התחלנו את המשחקים הגדולים כמו שצריך ואת זה נדאג לשנות. היינו בפסגה 17 או 18 פעמים העונה. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully