וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: קנטאקי העיפה את לואיוויל, וירג'יניה בחוץ

רנדל נתן לקאליפרי 69:74 על פיטינו. מישיגן סטייט עצרה את המדורגת 1, קונטיקט הפתיעה גם את איווה סטייט, מישיגן שרדה

משחקי הסוויט סיקסטין בטורניר המכללות הושלמו הלילה (בין שישי לשבת) עם ארבעה משחקים שעמדו ברף הציפיות של הריקוד הגדול. וירג'יניה הפכה למדורגת 1 השנייה שהולכת הביתה, קנטאקי חגגה במפגש בין שתי האלופות האחרונות, קונטיקט רשמה עוד הפתעה ומישיגן נחלצה מהפסד סנסציוני.

ארבעת הקרבות הישירים על מקום בפיינל פור, שייערך בסוף השבוע הבא בארלינגטון, ישוחקו כבר בשני הלילות הבאים: בין שבת לראשון: פלורידה מול דייטון ואריזונה מול וויסקונסין, ובין ראשון לשני מישיגן סטייט מול קונטיקט ומישיגן מול קנטאקי.

שחקני מכללת קנטאקי אלכס פוית'רס, ג'וליוס רנדל. Michael Conroy, AP
הלילה של הפרשמנים של קואץ' קאל/AP, Michael Conroy

באיזור המערב התיכון, קנטאקי (8) השיגה ניצחון מתוק במיוחד על לואיוויל (4) עם 69:74. שנה אחרי שאיבדה את תואר האליפות ונאלצה לראות את השכנה חוגגת תואר משלה, הקבוצה של ג'ון קאליפרי פיגרה במשך 39 דקות מול זו של ריק פיטינו, אבל התפוצצה בקלאץ', ושלשה של ארון הריסון 39 שניות לסיום הכריעה את הכף. הוויילדקאטס הצעירים, שפתחו עם חמישה פרשמנים, קיבלו 15 נקודות משלושה מהם: ג'וליוס רנדל הנהדר שהוסיף גם 12 ריבאונדים, דקארי ג'ונסון וארון הריסון, שאחיו התאום אנדרו הוסיף 14. בצד השני הסיניור ראס סמית' קלע 23 (9 מ-20) אבל החטיא שלשה גורלית בסיום.

ריק פיטינו מאמן מכללת לואיוויל. Michael Conroy, AP
נפרד מהתואר. ריק פיטינו/AP, Michael Conroy

טנסי (11) הייתה קרובה להפוך לסינדרלה של הלילה כשמתחה את מישיגן (2) לפני שנכנעה 73:71. הוולטס המפתיעים חזרו מפיגור של 15 נקודו ל-72:71 כשנותרו שש שניות לסיום ועמדו בפני מהפך, אבל ג'ורדן מורגן סחט עבירת תוקף מג'רנל סטוקס, ניק סטאוסקאס קבע את התוצאה הסופית מהקו, וזריקת התאבדות של ג'ורדן מקריי לא סיפקה את הישועה לטנסי. מורגן הוביל את הוולברינס עם 15 נקודות, סטאוסקאס הוסיף 14. מנגד מקריי סיים עם 24 נקודות (0 מ-5 לשלוש), ג'וש ריצ'רדסון תרם 19.

ג'רון מאימון שחקן מכללת טנסי. David J. Phillip, AP
טנסי כמעט הפכה לסינדרלה של הלילה. ג'רון מאימון/AP, David J. Phillip

באיזור המזרח, מישיגן סטייט (4) הפילה ברשתה את וירג'יניה (1) החזקה, וטום איזו הגיע לעלית אייט בפעם השמינית. הקאבלירס נתקלו בתצוגה הגנתית דומה לזו שהם היו רגילים להציג העונה ונגררו למותחן, כשהספרטנס התעשתו אחרי פתיחה איומה למחצית השנייה בזכות דקות אחרונות מצוינות של אדריאן פיין, וקליעת עונשין של גארי האריס קבעה את התוצאה הסופית וחתמה באכזבה עונה חלומית לוירג'יניה. ברנדן דוסון כיכב עם 24 נקודות ו-10 ריבאונדים אצל המנצחים, פרט אליו פיין היה היחיד שקלע יותר מ-6 נקודות עם 16 משלו. בצד השני מלקולם ברוגדון (4 מ-14) וג'ון האריס (6 מ-14) קלעו 17 כל אחד.

אדריאן פיין שחקן מכללת מישיגן סטייט. Frank Franklin II, AP
תצוגה ספרטנית טיפוסית. אדריאן פיין/AP, Frank Franklin II

קונטיקט (7) הרגישה בבית במדיסון סקוור גארדן ושלחה הביתה גם את איווה סטייט (3) עם 76:81. אלופת 2011, שעברה עונה בינונית עד שהתחממה בשבועות האחרונים והעיפה את וילאנובה בסיבוב הקודם, בנתה לעצמה יתרון 32:49 בפתיחת המחצית השנייה, ושרדה ניסיון קמאבק הירואי של הציקלונים שהתקרבו עד 67:63. דיאנדרה דניאלס להט עם 27 נקודות (19 מהן במחצית השנייה) ו-10 ריבאונדים להאסקיז, שבאז נפייר סיים עם 19 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. את איווה סטייט הוביל דסטין הו עם 34 נקודות באחוזים נפלאים (15 מ-19).

שבאז נפייר שחקן מכללת קונטיקט. Julio Cortez, AP
רואה את הפיינל פור באופק. שבאז נפייר/AP, Julio Cortez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully