וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: ”בניגוד לעונה שעברה, הפעם ריאל מתמודדת על האליפות”

אנצ’לוטי עקץ את מוריניו, ריאל נערכת לראיו (ש’, 24:00, ספ’ 5) ומודאגת מהפציעה של רונאלדו. ברצלונה בדרבי מול אספניול

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה חוגג. GettyImages
"הדרבי חשוב יותר מאי פעם". אינייסטה/GettyImages

פחות משבוע עבר מאז הקלאסיקו הבלתי נשכח בברנבאו, וברצלונה תפגוש כבר מחר (שבת) יריבה היסטורית אחרת, אספניול, במסגרת הדרבי הקטלאני שיעמוד במרכז המחזור ה-31 בליגה הספרדית. סביליה הלוהטת, שניצחה באמצע השבוע את ריאל מדריד, תתארח אצל סלטה ויגו, בהמשך תתארח מוליכת הטבלה אתלטיקו מדריד בבילבאו למשחק שיהווה מבחן אופי חשוב ומאוחר יותר ריאל תארח את ראיו וייקאנו ותנסה לצאת מהמשבר.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי עם פינטו. רויטרס
אתה מוכן לאתגר? מסי עם פינטו/רויטרס

אספניול - ברצלונה (18:00, ספורט 5)

אחרי תקופה לא קלה, ההצגה הנפלאה בקלאסיקו נתנה לברצלונה אוויר לנשימה, ולפתע היא שוב מרימה את ראשה ומכוונת לאליפות ה-23 בתולדותיה. למרות זאת, מפלס מצב הרוח ירד מעט לאחר הפציעה הקשה של ויקטור ואלדס, שקרע את הרצועה וייעדר עד תום העונה. היריבה העירונית רוצה לנצל זאת ולהנחיל מכה כואבת ליריבתה, ששולטת באופן מוחלט במשחקי הדרבי בשנים האחרונות ובמפגש האחרון בקמפ נואו ניצחה 0:1.

אספניול ניצחה במחזור הקודם 1:2 את מלאגה, ומאמנה, חבייר אגירה, לא מאבד תקוה. "אין ספק שאנחנו נעלה למשחק כדי לנצח. כל שמונה המשחקים שנותרו לנו עד סוף העונה הם כמו גמר". אנדרס אינייסטה הדאיג את ברצלונה כשהוחלף במחצית מול סלטה ויגו, אך הוא מבהיר כי לא מדובר בפציעה מורכבת. "חשתי מעט כאבים, אבל ארגיש טוב יותר ולקראת המשחק מחר כבר אהיה במצב אידאלי. הדרבי נגד אספניול תמיד מיוחד, ובמצב הנוכחי, המשחק הזה חשוב מתמיד".

אתלטיק בילבאו - אתלטיקו מדריד (22:00, ספורט 5+)

בזמן שכולם מדברים על ברצלונה וריאל מדריד, הקולצ'ונרוס ממשיכים לעשות את העבודה בשקט וערב המחזור הם מדורגים במקום הראשון בטבלה עם 73 נקודות, אחת יותר מברצלונה ושלוש יותר מריאל מדריד. סימאונה יודע שמדובר במבחן אופי חשוב ביותר עבור אתלטיקו, שניצחון בסן ממס הגועש והביתי עשוי להיות חותמת סופית על שאיפותיה לזכות באליפות. בילבאו נמצאת בעונה מצוינת משל עצמה, ובתקופה האחרונה שידרגה את עצמה. ב-12 המשחקים האחרונים היא רשמה הפסד אחד בלבד, והיא מדורגת במקום הרביעי בטבלה. אתלטיקו ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים ולא ספגה בהם ולו שער אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. AP
מדאיג את ריאל. רונאלדו/AP

ריאל מדריד - ראיו וייקאנו (24:00, ספורט 5)

שני הפסדי הליגה האחרונים לא הציבו את הבלאנקוס בעמדה בעייתית במאבק האליפות, אלא היו גם 'הישג' שבמדריד נאלצו לחזור עד שנת 2009 כדי להיזכר בפעם האחרונה שזה קרה. למזלו של אנצ'לוטי, הפעם הזדמן לו מפגש עם ראיו, שמדורגת במקום ה-13 בטבלה ולא אמורה להוות מטרד לבלאנקוס, בטח לא במשחק חוץ, על אף העובדה שלא הפסידה בחמשת משחקיה האחרונים.

סרחיו ראמוס חוזר מהשעיה הישר להרכב ריאל, אך מי שגורם לדאגה הוא כריסטיאנו רונאלדו. על פי דיווחים בספרד, CR7 משחק בתקופה האחרונה למרות כאבים רצופים שהוא חש ברגלו השמאלית. הפציעה, ממנה סבל הפורטוגלי גם בעונה שעברה, הגבילה את התנועה שלו וגרמה לו להחמיץ כמה אימונים. כעת חוששים שמא רונאלדו ייאלץ להחמיץ מספר משחקים קריטיים אם מצב הרגל יוחמר.

אגב, מי שסופג לאחרונה ביקורות מהקהל הוא דייגו לופס, שלא ממש הצדיק את הקרדיט מאנצ'לוטי לאחרונה וספג שישה שערים בשני המשחקים האחרונים. הקהל דורש את השבתו של איקר קסיאס להרכב. "דייגו לופס שוער טוב והוא יפתח גם מחר. הדיון לגביו מתנהל בחוץ, לא בתוך המועדון", הבהיר אנצ'לוטי, שהתייחס במסיבת העיתונאים שלו גם לדבריו של קודמו בתפקיד, ז'וזה מוריניו, שטען כי ציפה שריאל תוביל בפער גדול על פני ברצלונה בשלב זה של העונה. המאמן האיטלקי עקץ: "לכל אחד יש את הדעה שלו, אבל אני רק יכול להגיד שהעונה ריאל נלחמת על האליפות, בניגוד לעונה שעברה".

משחק נוסף:

סלטה ויגו - סביליה (20:00, ספורט 5+)

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
חם על מוריניו. אנצ'לוטי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully