וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ואודינזה נפרדו ב-0:0

עוד תוצאה מאכזבת לנראזורי, שלא הצליחו להתאושש מההפסד לאטאלנטה. צרפת: ראן בחצי גמר הגביע אחרי 0:2 על ליל

מאורו איקרדי שחקן אינטר (מימין) מול אודינזה. GettyImages
אינטר סבלה מחוסר מחץ. מאורו איקרדי/GettyImages

ארבעה ימים אחרי ההפסד הביתי שלה לאטאלנטה, פספסה אינטר הזדמנות לצמק את הפער מפיורנטינה הרביעית לנקודה בלבד כשנעלה הערב (חמישי) את המחזור ה-30 בליגה האיטלקית עם 0:0 מול אודינזה בסן סירו. זו עונה שלישית ברציפות בה הנראזורי לא מנצחים בבית את הזברטה, שרחוקים כעת 11 נקודות מהקו האדום וניצבים במקום ה-14 עם 35 נקודות.

אודינזה הייתה הקבוצה שהדיחה את אינטר מהגביע, ושחקניו של וולטר מצארי רצו להשיג נקמה כשמאורו איקרדי ורודריגו פלאסיו פתחו יחד בהתקפה. אחרי מחצית ראשונה חלשה, פרדי גוארין שהאריך את חוזהו באינטר פינה את מקומו לטובת ריקי אלברס והמשחק התעורר. המארחים ניסו להכריע, אך התערבות של מאוריציו דומיצי בדקה ה-72 מנעה מאיקרדי שער ולאחר מכן גם פלאסיו החטיא. גם הלחץ בתוספת הזמן לא הניב פרי מול השוער בן ה-17 סימונה סקופט, ששוב הצטיין מול קבוצה ממילאנו. עוד תוצאה מאכזבת לאינטר בבית, שם ניצחה רק פעמיים בשבעת משחקיה האחרונים.

* צרפת: ראן היא העולה הרביעית לחצי גמר הגביע, אחרי ניצחון ביתי 0:2 על ליל. וינסנט אניימה לא פתח בשערה של האורחת וראה את מחליפו סטיב אלאנה נכנע לשער של קמיל גרוסיצקי הפולני בדקה ה-34. ליל חיפשה את השוויון ללא הצלחה, ובתוספת הזמן אלאנה הגיב לא טוב לבעיטה מרחוק של רומן אלסנדריני והוציא כדור שני מהרשת. ראן תפגוש בחצי הגמר את אנז'ה מהליגה השנייה, כשבחצי הגמר הנוסף תשחק גנגאן מול מונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully