וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סיידו קייטה כבש את השער המהיר בתולדות הליגה

קשר ולנסיה הבקיע כבר אחרי 7.6 שניות, אבל קבוצתו סיימה ב-2:2 מול אלמריה. ניצחונות לריאל סוסיאדד, ויאריאל ובטיס

קרלוס ולה שחקן ריאל סוסיאדד. GettyImages
יופי של שער. קרלוס ולה/GettyImages

המרדף אחר אתלטיק בילבאו הרביעית נמשך הערב (חמישי) בסיום המחזור ה-30 בליגה הספרדית, כאשר ריאל סוסיאדד וויאריאל השיגו ניצחונות דחוקים. הבאסקים גברו 0:1 בבית על ויאדוליד הלפני אחרונה, בעוד ויאריאל ניצחה באותה תוצאה בחוץ את ויאדוליד הנמצאת גם היא מתחת לקו האדום. ולנסיה כבר לא תגיע לאירופה דרך הליגה, אך יכולה להתנחם בקביעת שיא חדש, לאחר שסיידו קייטה כבש את השער המהיר אי פעם בלה ליגה, ב-2:2 מול אלמריה. בטיס האחרונה חזרה לחיים עם 1:3 בלבנטה.

ריאל סוסיאדד - ויאדוליד 0:1

המדורגת שישית התאוששה מההפסד 4:3 לאלמריה ומרוחקת כעת שבע נקודות מאתלטיק בילבאו הרביעית. שער הניצחון של ריאל סוסיאדד הושג בדקה ה-23. רובן פארדו הקפיץ כדור מעל הגנת ויאדוליד, לעבר קרלוס ולס שהשתלט על החזה והקשית באלגנטיות מעל חיימה את שערו ה-12 העונה. חיימה מנע מהאריס ספרוביץ' להגדיל את התוצאה במחצית השנייה, אבל חבריו בהתקפה לא השכילו למצוא את השוויון וכך ויאדוליד נותרה במקום הלפני אחרון עם 27 נקודות, מרחק שתיים מחוף מבטחים.

חטאפה - ויאריאל 1:0

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, כולל הפסד בדרבי לוולנסיה, הצוללת הצהובה חזרה למסלול הניצחונות והשאירה את חטאפה מתחת לקו האדום. קוסמין קונטרה, הרומני שחזר כמאמן כדי להציל את חטאפה, עדיין ללא ניצחון בשלושה משחקים אחרי שקבוצתו נכנעה לשער של ז'רמי פרבה בדקה החמישית.

אלמריה - ולנסיה 2:2

גם השער המהיר בתולדות הלה ליגה ויתרון 0:2 לא הספיקו לוולנסיה כדי להשיג ניצחון חוץ ראשון מאז ה-2:3 בברצלונה. כבר אחרי 7.6 שניות ניצל סיידו קייטה מסירה אומללה אחורה של מרקו טורסיגליירי וכבש את השער הכי מהיר בהיסטוריה של הליגה (נמדד מרגע הוצאת הכדור וכך שבר את השיא של יוסבה יורנטה שכבש אחרי 7.82 שניות ב-2008). אחרי גול הבכורה של קייטה, גם אדוארדו ורגאס הבקיע בדקה ה-34, אבל אלמריה ענתה עם שני שערי בזק של אוסקר דיאס (53) וקורונה (54) כדי להשיג נקודה ששמרה אותה מרחק שתיים מהקו האדום. ולנסיה שמינית עם 40 נקודות.

לבנטה - בטיס 3:1

נועלת הטבלה שמרה על סיכויי ההישארות הקטנים שלה בעזרת ניצחון חוץ ראשון העונה. סלבה סביליה העלה את בטיס ליתרון בדקה ה-13, פפאקולי דיופ ירה כדור שטוח מ-18 מטרים לרשת והשווה עבור לבנטה בדקה ה-26, אבל החילופים ההתקפיים של גבריאל קלדרון השתלמו. מאמן בטיס הכניס את חורחה מולינה בדקה ה-65, ואחרי חמש דקות קיבל ממנו שער. שבע דקות נוספות עברו וכדור רוחב של מולינה הסתיים עם דחיקה מקרוב של רובן קסטרו. בטיס עם 22 נקודות, מרחק שבע מחוף מבטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully