וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "האוהדים קיבלו תמורה מלאה לכרטיס, רק בלי האפי אנד"

27.3.2014 / 23:04

מאמן מכבי תל אביב על ההפסד לריאל מדריד: "יכולנו לנצח את הקבוצה הכי טובה באירופה, ופיקששנו במהלך אחד או שניים". הגיבור הטרגי אלכס טיוס: "קשה להתאושש". וויצ'יץ' על מג'רי, שהתעמת עם אוחיון: "לא מתייחס לטיפוסים כאלה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב היתה במרחק נגיעה הערב (חמישי) מניצחון יוקרתי וחשוב על הקבוצה הטובה באירופה - ריאל מדריד - אך רצף של טעויות בסיום המשחק הוביל אותה להפסד 77:76, שסוגר סופית את סיכוייה לסיים באחד משני המקומות הראשונים. הקבוצה של דיוויד בלאט נתנה פייט אדיר למדרידאים, וסיפקה גם סל עצום של דווין סמית' (23 נקודות), שקלע על הבאזר לרבע השלישי ממגרש שלם. בסיום, החטאת עונשין של אלכס טיוס, 2.3 שניות לסיום, מנעה מהצהובים לכפות הארכה והובילה להפסד.

במהלך המשחק, אגב, התעמת הסנטר הטוניסאי של הבלאנקוס, סלאח מג'רי, עם יוגב אוחיון. לפני המשחק מג'רי לא לחץ את ידיהם של שחקני מכבי תל אביב. בריאל מדריד הגיבו: "לא ראינו את האירוע ולכן אין לנו מה לומר עליו". ניקולה וויצ'יץ' אמר: "לא מתייחס לטיפוסים כאלה".

"מתסכל? לא. עצוב, קצת", סיכם המאמן דיוויד בלאט. "היה לנו משחק טוב, משחק שיכולנו לקחת, נגד הקבוצה הכי טובה באירופה, ופיקששנו במהלך או שניים. הובלנו במחצית, ונגד ריאל אתה יכול להיות גם במינוס 20 בחצי. היינו שם, והיינו שם בכל המשחק. היה משחק מרגש ומעניין, האוהדים קיבלו תמורה מלאה לכרטיס שלנו רק בלי האפי אנד".

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"היינו שם, והיינו שם בכל המשחק". בלאט/ברני ארדוב

לגבי ההבדל בין ההופעה של הקבוצה שלו בתבוסה מול הפועל ירושלים לבין הערב, ענה בלאט: "אמרתי כבר פעם וכמה פעמים - טחנו את הנושא הזה מספיק. היה ונגמר, פעם בשנה יהיה לך יום שמאוד כדאי לך לא לקום מהמיטה ולא להוציא ראש מהבית. היום הזה הגיע מבחינתנו. כאב, היה כל מה שאתם רוצים, אבל אין מה לעשות, זה נגמר. אני חושב שאנחנו - מנטלית, פיזית, פיכולוגית - חזרנו בגדול הערב, רק בלי סוף משמח.

"באנו לנצח, לא באנו לתת הופעה טובה. כואב שלא ניצחנו בסוף. הכנו את הקבוצה למשחק הזה על הצד הטוב ביותר מבחינת ההגנה, ניהלתי שיחות עם מספר שחקנים שהרגשתי שהיו צריכים את זה ודיברנו על החשיבות של הניצחון. אנחנו עדיין במלחמה על המטרה הקרובה שלנו, שהיא לעלות לטופ 8. נמשיך להיאבק כדי להשיג את המטרות שלנו העונה".

על הזריקה האחרונה של טיוס אמר בלאט: "תסתכלו בזריקה של אלכס כמה שחקנים נכנסו לפני הזריקה. אם אלכס יכול לשנות את הזריקה שלו? שאלו את שאקיל אוניל. הוא נתן משחק אדיר לאורך כל המשחק - נקודות, ריבאונדים - נתן משחק אדיר, כל הכבוד לו".

על השבוע הקרוב והמפגש מול באיירן מינכן אמר המאמן: "כל המשחקים במכבי תל אביב חשובים. קודם מכבי חיפה, ואז באיירן מינכן".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב עם הכדור מול ריאל מדריד. ברני ארדוב
רק הזריקה החשובה לא נכנסה/ברני ארדוב

הגיבור הטרגי של הערב, אלכס טיוס אמר: "חשבתי שעשינו עבודה טובה בהכנה למשחק ושיחקנו חזק, עשינו דברים טובים ורצינו לחזור למסלול הניצחונות. הייתה לי הזדמנות להשוות בסיום וזה מאכזב שלא הצלחתי. היינו רחוקים זריקה אחת מניצחון. ננסה לא לתת לסיטואציה הזו לחזור שנית. קשה להתאושש, אבל עכשיו אנחנו נתכונן לחיפה ולבאיירן".

יוגב אוחיון הוסיף: "זה מבאס, כי נלחמנו ושיחקנו טוב לאורך כל המשחק, אבל נתקן את זה. זה מרגיז מאוד, אבל אין מה להגיד. נקווה שבהמשך נפגוש את ריאל בקרב בשלבים היותר מתקדמים. התרופה הכי טובה מעכשיו היא ניצחונות". על ההחטאה של אלכס טיוס בסיום אמר אוחיון: "זה קורה, אנחנו תומכים בו כי הוא שיחק מצוין כל המשחק".

מאמן ריאל מדריד, פבלו לאסו אמר במסיבת העיתונאים: "זה היה משחק חשוב עבור שתי הקבוצות, היה מאבק קשה. ייתכן שזה הניצחון שיעניק לנו יתרון ביתיות. אני חושב שבמחצית הראשונה היו לנו רגעים פחות ויותר טובים אבל מכבי חזרו עם הרבה לב ואנרגיה, אבל הצלחנו בהמשך לשלוט בקצב. אני חושב שהשלשה של דווין סמית' בסיום הרבע השלישי החזירה את מכבי למשחק. בשבע הדקות האחרונות שתי הקבוצות נאבקו, היה משחק נהדר ואני שמח שניצחנו בסופו של דבר".

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב מול ריאל מדריד. ברני ארדוב
סופו פורץ/ברני ארדוב
ג'ו אינגלס שחקן מכבי תל אביב מול סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. ברני ארדוב
אינגלס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully