וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מילאנו ניצחה את פנר, הבטיחה את המקום השני

מפגש עם מכבי תל אביב בהצלבה? האיטלקים ניצחו 73:82 בטורקיה ויסיימו כסגנים אחרי שברצלונה ניצחה את פנאתינייקוס

דניאל האקט שחקן מילאנו עובר את בו מקאלב שחקן פנרבחצ'ה/אולקר. Aykut Akici, GettyImages
מילאנו קרובה להבטחת המקום השני. דניאל האקט/GettyImages, Aykut Akici

המאני טיים של היורוליג הולך ומתקרב, ושלושה מחזורים לפני הסיום, כל משחק הופך להיות משמעותי במיוחד לכל אחת מהקבוצות. הערב (שישי) נסגר מחזור המשחקים השלישי לפני הסוף בטופ 16, בו הבטיחה מילאנו את עלייתה להצלבה עם ניצחון שישי ברציפות - 73:82 בטורקיה על פנרבחצ'ה/אולקר. האיטלקים גם הבטיחו את המקום השני בבית ה', אחרי שברצלונה הביסה 62:84 את פנאתינייקוס ונותרה מושלמת. בבית ו', בו משחקים הצהובים: לוקומטיב קובאן ניצחה 73:84 בבית את פרטיזן בלגרד.

אלסנדרו ג'נטילה שחקן מילאנו. Aykut Akici, GettyImages
הקלף שהפתיע את אוברדוביץ'. אלסנדרו ג'נטילה/GettyImages, Aykut Akici

בית ה'

פנרבחצ'ה/אולקר - מילאנו 82:73

גם ללא קית' לנגפורד הפצוע, האיטלקים המשיכו במסע הקסום שלהם בטופ 16, רשמו ניצחון שישי ברציפות והבטיחו את המקום בהצלבה. גם הסגנות בבית ה' ואיתה הביתיות בשלב ההצלבה בידיים של מילאנו, שכפי הנראה תהיה יריבתה של מכבי תל אביב בטופ 8. ז'ליקו אוברדוביץ' ידע שמדובר במשחק קריטי מבחינת קבוצתו וחשב גם על ההפרש בו ניצחה מילאנו (חמש נקודות) במשחק הראשון, אבל היריבה הייתה פשוט גדולה על שחקניו. הבריחה של מילאנו החלה עם ריצת 4:15 ברבע השני, בו בלטו קרטיס ג'רלס וקני לוואל. דניאל האקט אמנם התקשה להיכנס למשחק, אבל אלסנדרו ג'נטילה האיטלקי צלף פעמיים מחוץ לקשת ויחד עם סמארדו סמואלס העניק למילאנו ברבע השלישי את יתרון השיא שלה - 42:62. בויאן בוגדנוביץ' ובו מקאלב כבר הקטינו ל-71:62 בתחילת הרבע הרביעי, אך פנר לא הצליחה להשלים את הקאמבק וירדה מנוצחת. דייויד מוס הוביל עם 15, ג'נטילה סיים עם 13 ולוואל הוסיף 12 ו-7 ריבאונדים. בוגדנוביץ' עם 24 ומקאלב עם 17 הרבו לקלוע למארחים.

ברצלונה - פנאתינייקוס 62:84

הקבוצה המושלמת היחידה של הטופ 16 הבטיחה את המקום הראשון בבית ה' עם עוד ניצחון מוחץ. הפעם הקורבן הייתה פנאתינייקוס, שלא הצליחה להימנע מהפסד ראשון בעידן אלברטיס ותמשיך להיאבק על המיקום בבית. פנאתינייקוס עוד הוליכה 18:22 בתחילת הרבע השני, אך אז ג'ייקוב פולן ואנטה טומיץ' התעוררו, וחואן קרלוס נבארו קלע נקודות ראשונות כדי לקבוע 32:42 לברצלונה בהפסקה. ארזם לורבק סחף את הקטלאנים לפער של 20 נקודות ברבע השלישי ואל החגיגה הצטרף אלחנדרו אברינס הצעיר שצלף מחוץ לקשת והפך את התוצאה לתבוסה קשה מבחינת היוונים. אברינס ולורבק הוליכו את רשימת הקלעים של בארסה עם 15 כל אחד וטומיץ' תרם 11 משלו, במשחק בו כל 12 שחקני הסגל סיימו עם נקודות. רוקו אוקיץ' קלע 13 לאורחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה בכדורסל. Rodolfo Molina, GettyImages
ברצלונה נשארה מושלמת. חואן קרלוס נבארו/GettyImages, Rodolfo Molina

בית ו'

לוקומטיב קובאן - פרטיזן בלגרד 73:84

שבוע אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב, הסרבים הפסידו ברוסיה ואיבדו סיכוי להמשיך הלאה במפעל. לעומתם, לוקומוטיב קובאן חזק בתמונה אחרי שנצמדה לגלאטסראיי במקום הרביעי, כשלשתי הקבוצות מאזן 6:6 וכל אחת ניצחה את יריבתה בחוץ בנקודה (לקובאן יתרון בהפרש הסלים). ריצ'רד הנדריקס ודריק בראון הצעידו את קובאן ליתרון במחצית הראשונה, כשהפער רק צמח ברבע השלישי בו קלעה המארחת 25 נקודות לעומת 15 של פרטיזן. גם שיפור מחוץ לקשת ברבע האחרון לא סייע לסרבים, שרשמו הפסד תשיעי בטופ 16. בראון כיכב בקובאן עם 18 נקודות, 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, ואלרי ליחודיי 15, סימאס יסאיטיס תרם 13 והנדריקס 12. דוויס ברטנס בלט בפרטיזן עם 20.

דריק בראון שחקן לוקומטיב קובאן. GettyImages
קובאן חזק במאבק. דריק בראון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully