וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - רמת השרון: "לאנשים אכפת רק מהג'וב שלהם"

כעס ברמת השרון בעקבות הפרסומים על שחקנים שיעזבו. קינדה, מושל וזריהן בהרכב של אשדוד (ש', 18:00, אין שידור)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 6. 1:4 לאשדוד, משחק נוסף הסתיים בתיקו.

* כשאשדוד מארחת: 3 ניצחונות מתוך 3 משחקים ומאזן שערים מרשים של 0:7.

* אחרי שבמשך 11 חודשים אשדוד לא הפסידה בבית, בשני המשחקים האחרונים שלה בי"א היא נוצחה פעמיים.

* בחודשיים האחרונים רמת השרון לקחה 4 נקודות מ-8 משחקים (שלוש מהן בדקה ה-90 מול בני יהודה) – זה ממש לא קצב שמספיק כדי להישאר בליגה.

* רמת השרון תחגוג 100 משחקים בליגת העל. ההישגים עד כה: 28 ניצחונות, 22 תיקו ו-49 הפסדים. שערים: 147:89. אחוז הצלחה: 35.6%.

נתונים: דריבליסט

חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
100 משחקים לרמת השרון בליגת העל. שאבו/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

מ.ס. אשדוד שמאוכזבת מכך שלא הצליחה להשתחל לפלייאוף העליון ולמעשה אין לה כבר על מה לשחק, תנסה לסיים בטעם טוב את שבעת המשחקים שנותרו לה עד לסיום העונה. האשדודים שהפסידו עד כה רק פעמיים בבית, ינסו לשפר עוד יותר את מאזן הבית הדי מחמיא שלהם מתחילת העונה.

הקשר רועי בקל יעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים וגם חאתם עבד אלחמיד שסובל מפציעה בברכו עם חשש לקרע במיניסקוס לא יהיה כמובן בסגל. הבלם הקונגולזי יא יא פטי שוב צפוי לפתוח על הספסל ובהיעדרו אמורים שי מיימון וישראל ראש לפתוח במרכז ההגנה. בחלק הקדמי צפוי המאמן ניר קלינגר לתת אשראי למרבית הצעירים בסגל, כאשר גדי קינדה, בנצי מושל וניב זריהן אמורים לפתוח יחד עם ירו בלו בהתקפה.

הפועל ניר רמת השרון:

ברמת השרון עברו ימים לא שקטים מאז ההפסד למכבי נתניה בגביע המדינה. המאמן חיים שאבו גער על שחקניו בעקבות הצורה בה שיחקו ובימים האחרונים כלל לא תרגל הרכב לקראת המשחק, כאשר למשחק החוץ מחר באשדוד הוזמנו כל 24 שחקנים הסגל. רק לפני המשחק יחליט המאמן על ה-18 שיתלבשו וה-11 שיפתחו. שאבו אמר היום כי "גם אני עדיין לא יודע מי יפתח. עד המשחק אחליט מי ראוי לשחק, יעלו רק ה-11 שייתנו הכל כדי לנצח את המשחק הזה".

ברמת השרון לא אהבו את העובדה כי לפני תחילת הפלייאוף התחתון יוצאות הודעות על עזיבתם של בן רייכרט וקני סייף בסיום העונה ואמרו כי "יש אנשים במועדון שלא רוצים להישאר, מעדיפים לרדת ליגה, העיקר שיהיה להם ג'וב. קצת אחריות לא הייתה מזיקה, אפשר היה לדחות את זה לסיום העונה".

אגב, רייכרט ייעדר מחר מהמשחק עקב כרטיסים צהובים. אשתו של אבי סטרול ילדה הלילה והוא היה לצידה בבית החולים. ייתכן כי בעקבות זאת סטרול לא יפתח בהרכב ורק לקראת המשחק יוחלט.

בן רייכרט שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
"יש אנשים שמעדיפים לרדת ליגה, העיקר שיהיה להם ג'וב". רייכרט/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מ.ס אשדוד: ניב זריהן

האמת היא שיכולנו לבחור כאן כל אחד מהצעירים שבסגל, שאמורים לקבל כעת הרבה דקות משחק במהלך משחקי הפלייאוף התחתון נטול הסכנה עבור האשדודים. זריהן, כמו גם בנצי מושל, גדי קינדה וטימור אביטן, ינסו להוכיח שהם ראויים ללבוש את חולצת המועדון גם לקראת ההכנות לעונה הבאה.

הפועל ניר רמת השרון: חיים שאבו

שאבו גער בשחקנים השבוע ואמר להם שמבחינתו מי שלא ייתן הכל יישב עד סוף העונה בחוץ. הוא המשיך עם זימון כל הסגל למחר והשאיר את המתח עד לרגע האחרון. אם זה יעבוד ושחקניו יחזרו עם ניצחון, הוא יהיה הכוכב האמיתי של רמת השרון הפעם.

ניב זריהן שחקן מ.ס. אשדוד מול אחמד קאסום שחקן בני סכנין. מגד גוזני
יקבל הזדמנות בהרכב. זריהן עם הכדור/מגד גוזני

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, ישראל ראש, שי מימון, עמירן שקלים, מיכאל סירושטן, אלכסנדר דוידוב, גדי קינדה, בנצי מושל, ניב זריהן, ירו בלו.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, גל בראל, ריף פרץ, אורי שיטרית, תום מנשרוב, מוחמד אזברגה, מיכאל זנדברג, קני סייף, אפרים טאקה, אמיר האדז'יץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully