וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בן רייכרט סיכם לארבע שנים

27.3.2014 / 13:02

הצהובים מתחילים לעבוד על העונה הבאה: קשר הפועל ניר רמת השרון, שהיה מבוקש במכבי חיפה ובבית"ר ירושלים, עבר בדיקות רפואיות, סיכם עקרונית בקרית שלום ויצטרף למועדון בעונה הבאה. ג’ורדי קרויף: ”עקבנו אחריו הרבה זמן. יש לו פוטנציאל לשפר את הסגל שלנו”

one

מכבי תל אביב הגיעה היום (חמישי) לסיכום עקרוני עם הפועל ניר רמת השרון לגבי החתמתו של הקשר בן רייכרט שיצטרף למועדון בעונה הבאה. רייכרט עבר בהצלחה בדיקות רפואיות וצפוי לחתום על חוזה לארבע שנים בקרית שלום.

רייכרט החזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות ברמת השרון, ובכל מקרה הוא יירכש מהמועדון תמורת 700-750 אלף שקל. מחצית מכרטיס השחקן שייך לרייכרט עצמו על פי ההסכם שיש לו עם רמת השרון ועל כן מכבי תל אביב תפצה את השחקן או שהנושא יגולם בחוזהו.

בשנתיים הקרובות ירוויח רייכרט משכורת חייל ולאחר מכן שכרו ישודרג. בצוות המקצועי של מכבי תל אביב עקבו אחרי השחקן במשך כל העונה כאשר ג'ורדי קרויף ופאולו סוזה התרשמו מהיכולות שלו ועל כן הוחלט כבר בשלב הזה עם ראייה לטווח ארוך להחתימו.

בן רייכרט שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
חיזוק מפתיע. בן רייכרט/ברני ארדוב

המנג'ר הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אנחנו שמחים על צירופו לסגל של בן, שחקן אחריו עקבנו משך זמן מה והראה העונה שיש לו פוטנציאל לשפר את הסגל שלנו". ההחתמה מגיעה אחרי שהצהובים האריכו את חוזיהם של מהראן ראדי וראדה פריצה והגישו הצעה דומה גם ליואב זיו.

רייכרט, 20, עלה העונה לקבוצה הבוגרת של הפועל ניר רמת השרון והפך לשחקן משמעותי במערך של חיים שאבו. הוא רשם 23 הופעות ליגה, כבש שלושה שערים והוסיף שער נוסף בגביע המדינה. בנוסף, ספג השחקן תשעה כרטיסים צהובים ושני כרטיסים אדומים. עונת הפריצה של רייכרט סידרה לו זימון בכורה לנבחרת הצעירה וגם הפכה אותו לשם מבוקש. במהלך העונה הוזכר שמו כמועמד להפועל תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ומכבי נתניה לקראת העונה הבאה, אך מכבי תל אביב היא זו שזכתה בשירותיו.

בתוך כך, לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע, ראדה פריצה ייעדר בשל הרחקה. שאר השחקנים כשירים למשחק העונה. המשחק ייפתח בשעה 20:55.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully