וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב השוותה, 1:1 בגמרעף

הצהובים חזרו מפיגור נגד מטה אשר/עכו וגברו 1:3 אחרי יכולת פנטסטית של ויקטור באטיסטה. האלופה תוכתר בשבת בנעמן

שחקני מכבי תל אביב נגד מטה אשר כדורעף. ברני ארדוב
משחק אליפות בשבת/ברני ארדוב

מכבי תל אביב החייתה הערב (רביעי) את סדרת הגמרעף אחרי שהשוותה ל-1:1 עם ניצחון 1:3 על הפועל מטה אשר/עכו. כעת תשוב הסדרה לנעמן שם אחת הקבוצות תחגוג את האליפות. המשחק שנערך לעיני כ-600 צופים כלל ערב משובח של ויקטור באטיסטה וחבריו למול ערב בינוני של מטה אשר/עכו. זה היה הניצחון הראשון של מכבי תל אביב במפגשים בין הקבוצות אחרי עשרה משחקים רצופים שהלכו לצד האדום.

שחקני מכבי תל אביב נגד מטה אשר כדורעף. ברני ארדוב
סופסוף ניצחון לצהובים על מטה אשר/עכו/ברני ארדוב

מטה אשר/עכו פתחה חזק באמצע עם נקודות של אלכס אוסוקין וסלבה בצ'קלה ולמרות קבלה טובה של מכבי תל אביב, הנחתה של רוברט קוך סידרה יתרון 3:6 למטה. אחרי שהיתרון תפח 5:11, רצף נקודות של גיא בן ואסף אלקובי צימק את הפער לארבע נקודות. למרות הפער שגדל, מכבי תל אביב לא ויתרה וקיבלה סדרת מכות פתיחה של הארולדו דה סילבה שנתנה תקווה לאוהדים המקומיים. אלא שטעות אופיינית של מכבי תל אביב והחבורה מנעמן עלתה ב-22:25 בסוף המערכה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני מכבי תל אביב נגד מטה אשר כדורעף. ברני ארדוב
החסימה של מכבי עבדה היטב/ברני ארדוב

במערכה השנייה מכבי תל אביב חזרה ל-1:1. אחרי 3:6 למטה אשר הגיע המהפך במהירות ומכבי תל אביב השיגה יתרון 7:8. מכאן הצהובים טיפסו ל-14:17 עם קיל בלוק של הארולדו. אייס של באטיסטה סידר נקודת מערכה בהמשך והעסק נסגר עם 21:25. במערכה השלישית אחרי 6:6 הצהובים הכתיבו את הקצב, אבל הסיום היה צמוד כשבלוק של בן גל קבע 24:24. עומרי שוורץ הנהיג את קבוצתו דרך ההגנה, באטיסטה והארולדו הוציאו לפועל וקבעו 25:27 ו-1:2 למכבי תל אביב.

שחקני מכבי תל אביב נגד מטה אשר כדורעף. ברני ארדוב
באטיסטה כיכב/ברני ארדוב

במערכה הרביעית קיבלנו שליטה של המקומיים בניהול משחק חכם של כצנלסון, אייס של בן גל ויתרון 10:16. האדומים לא ויתרו והקטינו לנקודה, אבל מכבי תל אביב סגרה עניין וניצחה 21:25. ויקטור באטיסטה היה רמה אחת מעל המשחק וסיים עם 28 נקודות (60%), בן גל 19 (3 קיל בלוק), הארולדו 15 (5 קיל בלוק). למטה אשר/עכו: לאונרדו 21 (40%), בצ'קלה 13 (4 קיל בלוק), קומל 11 (29%).

שחקני מכבי תל אביב נגד מטה אשר כדורעף. ברני ארדוב
אוסוקין ודוס סנטוס לא הצליחו לסייע לאלופה/ברני ארדוב

"זה ניצחון ענק שלנו", סיכם זוהר בר נצר. "חזרנו מפיגור עם כל כך הרבה קהל ואני שמח שזה קרה היום והסדרה חוזרת לנעמן. המשחק הזה לא אומר כלום, יהיה משחק אחד על אליפות לאחר הדרמה הגדולה ומי שיבוא ממוקד וידע לשחרר את הלחץ ינצח".

נעם כץ, שהיה רחוק שתי מערכות מאליפות: "ברח לנו, יכולנו לקחת את המערכה השלישית אבל כמו שלא נכנסנו לאופוריה אחרי הניצחון בנעמן, לא ניכנס היום לדיכאון. נבוא לנצח בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully