וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: ”החבר’ה רוצים לחזור לעצמם כמה שיותר מהר”

26.3.2014 / 20:17

מאמן מכבי ת"א נחוש להתאושש מירושלים על חשבון ריאל (ה’, 21:00, ישיר בוואלה! ספורט): ”סמית’ נותן כל מה שהוא יכול”

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט עם עוזריו גיא גודס, אלון שטיין. קובי אליהו
יצטרך להרים לשחקנים את הראש. בלאט עם שטיין וגודס/קובי אליהו

שלושה ימים אחרי התבוסה הכואבת ביד אליהו להפועל ירושלים, מכבי תל אביב תנסה מחר (חמישי, 21:00, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות) להרים את הראש ולנסות לאושש מעט את מצבה כשהיא תארח את ריאל מדריד ביורוליג מוליכת הבית. הצהובים שמדורגים במקום השלישי בבית ו' ומחזיקים במאזן של שבעה ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים יודעים שאחרי ההפסד לפרטיזן בלגרד, הסיכויים להשיג ביתיות בהצלבה שאותה טרם הם הבטיחו, קטנו בצורה משמעותית. כזכור, במפגש הקודם בין הקבוצות הציגה מכבי תל אביב את אחד המשחקים הטובים ביותר שלה העונה, אך נכנעה 74:68 במדריד.

"אנחנו מארחים את ריאל מדריד וידוע לכולם החוזק שלה והעונה המצויינת בלשון המעטה שהיא נותנת", אמר מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "במשחק הראשון היה פייט אדיר בין שתי הקבוצות, במשחק שהוכרע רק בדקה האחרונה ואנחנו מקווים שמחר נוכל להביא אותם לסוג של משחק שניתן יהיה להפתיע. אנחנו אנדרדוג כמו כל קבוצה שמשחקת נגדם, אבל אנחנו מגיעים ברצון עז לנצח ולהבטיח לעצמנו את המיקום הכי טוב שיכול להיות עבורינו לקראת ההצלבה.

"ריאל היא קבוצה שאוהבת לשחק בקצב מאוד גבוה, יש לה אחוזים מדהימים לשלוש. אם היא משחקת את המשחק הרגיל שלה לאורך 40 דקות קשה מאוד לנצח אותה". בלאט נשאל איך מגיעים שחקניו לאחר התבוסה הצורבת להפועל ירושלים ואמר: "החבר'ה מפוקסים ומלאים ברצון לחזור לעצמם. היינו קבוצה טובה עם תוצאות טובות לאורך הרבה זמן, ואנחנו רוצים לחזור למצב הזה כמה שיותר מהר".

על היכולת החלשה של דווין סמית' בתקופה האחרונה אמר המאמן: "דווין מושך פציעה שיהיה אפשר לפתור רק בסיום העונה, והוא נותן לנו כל מה שהוא מסוגל. זה הזמן שחבר'ה אחרים צריכים לבוא ולתרום. אנחנו לא קבוצה של שחקן אחד".

אלכס טיוס דווין סמית' מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בלאט על סמית'/ברני ארדוב

פבלו לאסו: "יהיה משחק שונה מזה שהיה במדריד"

כמובן שהיריבה מחר נחשבת לאחת הקבוצות החזקות ביותר ביורוליג, ועל אף שהפסידה פעמיים בטופ 16, בספרד היא עדיין מושלמת ובכל רגע נתון מסוגלת לפרק כל קבוצה ביבשת, כפי שהוכיחה בשבוע שעבר, עם 14 הפרש על צסק"א מוסקבה. ערב המחזור, מדורגת ריאל ראשונה בבית ו' עם מאזן של 2:9, כשהיא מקדימה את צסק"א לה מאזן זהה, בידיעה שכל ניצחון יקרב אותה עוד יותר להבטחת המקום הראשון.

"אנחנו חייבים להגיע למשחק הזה עם התשוקה הרגילה שלנו", אמר מאמן הבלאנקוס פבלו לאסו. "נכון שכבר הבטחנו את המקום שלנו בפלייאוף, ולדעת שאנחנו בין שמונה הגדולות זה חשוב, אבל אני רוצים את אחד משני המקומות הראשונים כדי להבטיח ביתיות. המשחק יהיה שונה מזה שהיה במדריד, כי על מכבי יש לחץ שלא היה עליה במשחק הראשון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן ריאל מדריד בכדורסל, פבלו לאסו. Francesco Richieri, GettyImages
בונה על הלחץ שיש על מכבי. לאסו/GettyImages, Francesco Richieri

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully