וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן טיבי: "הדרך שלנו לא השתנתה ולא תשתנה"

26.3.2014 / 15:03

בלם מכבי ת"א עסק בדרבי: "צריך לדעת לא להפסיד גם כשאתה פחות טוב". לקראת באר שבע: "צריך להיות דרוכים מתמיד"

one

אחרי שני הדרבים הרצופים, בהם צברו ארבע נקודות עם לא מעט מזל, מכבי תל אביב מרכזת את כל המחשבות וההכנות בימים אלה למשחק העונה מול הפועל באר שבע. לצהובים ברור שניצחון, שיגדיל את הפער בפסגה לשמונה נקודות כאשר יישארו שמונה משחקים, יהווה צעד גדול בדרך לאליפות שנייה ברציפות.

הבוקר (רביעי), במסגרת "שבוע הספורט", הגיעו ארבעה משחקני הקבוצה, איתן טיבי, דור מיכה, טל בן חיים והקפטן שרן ייני לבית הספר "רבין" בהוד השרון, שם ענו לשאלות הילדים, הצטלמו איתם ואף ערכו משחקוני ראווה. טיבי אמר: "היה כיף, הילדים מתרוצצים וגרמו לנו לרוץ. לא שיחקתי על אספלט מגיל 14-15".

שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי. ברני ארדוב
שכחו מהדרבי, מוכנים לבאר שבע. טיבי/ברני ארדוב

טיבי נשאל על הדרבי האחרון וענה: "גם כשאתה פחות טוב, אתה צריך לדעת לא להפסיד משחקים. רצינו לנצח ולכן הייתה קצת אכזבה בסיום. אני לא חושב שיש ירידה ביכולת, יש משחקים פחות טובים, אבל צריך להמשיך באותה שיטה ודרך על מנת לקחת את הנקודות. הדרך שלנו לא השתנתה ולא תשתנה".

לקראת משחק העונה מול הפועל באר שבע הוסיף הבלם: "אולי הפעם צריך להיות יותר דרוכים מאשר לפני כל משחק. זה משחק בבית, נגד היריבה שלנו בצמרת ובעזרת השם נזכה באליפות גם העונה. מכבי תל אביב תמיד מכבדת את היריבה ואנחנו יודעים איך לא להיות שחצנים ויהירים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully