וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאסו: "מכבי בלחץ ואנחנו רוצים לנצח גם בתל אביב"

מאמן ריאל מוכן למשחק: "בלאט שיפר את מכבי, הם משחקים שנים באותו סגנון" (ה', 21:00, שידור חי בוואלה! ספורט)

פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד. ברני ארדוב
יודע שמכבי מגיעה פגועה אחרי ירושלים. לאסו/ברני ארדוב

אחרי ההפסד הכואב בבלגרד והתבוסה הביתית המשפילה מול הפועל ירושלים, מכבי תל אביב תעלה מחר (חמישי, 21:05, שידור חי בוואלה! ספורט) למשחק הכי קשה שיש לכדורסל האירופי להציע העונה, מול ריאל מדריד. הספרדים הכבירים מחפשים להבטיח את המקום הראשון בבית ו' של הטופ 16 לקראת ההצלבה ובשבוע שעבר ניצחו את צסק"א מוסקבה בקרב קריטי, שהשכיח את ההפסד המפתיע שלהם במינכן מול באיירן.

לקראת המפגש, אמר מאמן ריאל, פאבלו לאסו, לכלי התקשורת בספרד: "צריך להגיע למשחק בתל אביב עם השאיפות הרגילות שלנו ועם התשוקה שמלווה אותנו בכל המשחקים החשובים בטופ 16 העונה. נכון שכבר עלינו להצלבה והידיעה שאנחנו בשמינייה הבכירה של אירופה היא טובה וחשובה, אבל עכשיו אנחנו רוצים את המקום הראשון בבית ואת יתרון הביתיות. גם למכבי עדיין יש צ'אנס לסיים בין שתי הראשונות".

עוד הוסיף לאסו: "מכבי חייבת להבטיח את העלייה שלה להצלבה ובגלל שהיא הסתבכה, היא תחפש לנצח בכל מחיר, בעיקר אחרי מה שקרה לה במשחק האחרון בליגה הישראלית. זה יהיה משחק שונה מהמפגש הקודם בין הקבוצות במדריד. מכבי הגיעה למשחק ההוא רגועה יותר, כי היא הייתה עם מאזן מושלם לפניו. הם נתנו פייט גדול ושיחקו מצוין. היה לנו קשה מאוד".

על סגנון המשחק הצפוי הוא אמר: "מכבי משחקת מאוד מרווח על המגרש. היא הולכת הרבה פעמים עם ארבעה נמוכים ועם סופו, ז'יז'יץ' או טיוס בפנים. כל הרביעייה הזו יכולה להיות מסוכנת. בלו, סמית' או פניני יכולים לשחק בה ולחפש את האחד-על-אחד, יש להם הרבה מקום לחדור לצבע, אבל הם גם מסוכנים מהשלוש. הם משחקים כבר הרבה שנים בסגנון הזה ואני חושב שבלאט שיפר מאוד את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully