וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "לא לימדתי את צ'אבי ואינייסטה לשחק"

המאמן לא לוקח קרדיט: "הם טובים כבר 20 שנה, איתי ובלעדיי. לא עזבתי את בארסה בגלל השחקנים, הייתי חייב שינוי"

צ'אבי עם פפ גווארדיולה ב-2011. Alvaro Barrientos, AP
לא לוקח יותר מדי קרדיט. גווארדיולה עם צ'אבי/AP, Alvaro Barrientos

פפ גווארדיולה זכה אתמול (שלישי) באליפות גרמניה עם באיירן מינכן והוכיח שגם אחרי העונה המושלמת שהייתה לקבוצה הבווארית בשנה שעברה תחת יופ היינקס, תמיד יש איך להשתפר. האליפות של באיירן, שהושגה כבר ב-25 במרץ, היא המהירה בהיסטוריה של הבונדסליגה וללא ספק גם אחת הדומיננטיות ביותר.

בינתיים, גווארדיולה התפנה לרגע מהחגיגות כדי לדבר דווקא על הקבוצה הקודמת בה עשה היסטוריה, ברצלונה כמובן: "שחקני ברצלונה מניעים את עצמם להצלחות", אמר המאמן שהוביל את הקטלאנים ל-14 תארים בין 2008 ל-2011, "לא לימדתי את צ'אבי ואינייסטה לשחק, הם משחקים טוב כבר 20 שנה, איתי ובלעדיי".

המאמן, שעוד הספיק גם לשחק לצד צ'אבי בברצלונה בין השנים 1998 ל-2000 הוסיף: "ברצלונה שיחקה טוב מאוד גם אחרי תקופתי". גווארדיולה התייחס לשיא 100 נקודות הליגה שנקבע בשנה שעברה תחת טיטו וילאנובה, "אנחנו בתור מאמנים יכולים לדחוף קצת את השחקנים כדי שיהיו יותר טובים, אבל זה עניין אישי ורק הם עצמם יכולים להשפיע על רמת המשחק שלהם".

לסיום אמר גווארדיולה: "לא עזבתי בגלל השחקנים. אולי לא הבהרתי את עצמי מספיק בעבר, פשוט הייתי חייב שינוי. השחקנים הם האחראיים העיקריים להצלחה של ברצלונה, בדיוק כמו שההצלחה של באיירן היא בעיקר בזכות השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully