וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי קיוול הודיע על פרישה: "תוהה לאן יכולתי להגיע"

השחקן, שנבחר לגדול כדורגלני אוסטרליה בכל הזמנים, הוביל את לידס לחצי גמר האלופות וכיכב בליברפול, תלה את הנעליים

הארי קיוול נבחרת אוסטרליה מונדיאל 2006. GettyImages
אגדה אוסטרלית/GettyImages

אחד הכשרונות הגדולים ביותר בתולדות הכדורגל האוסטרלי ומי שנבחר ב-2012 לשחק הגדול בתולדות הכדורגל האוסטרלי, הארי קיוול, הודיע היום (רביעי) על פרישה ממשחק בגיל 35. הקשר הוותיק חזר העונה למולדתו, שם שיחק במדי מלבורן הארט, כאשר רבים ראו בצעד הזה ניסיון אחרון מצידו להשתלב בסגל הסוקרוס למונדיאל בברזיל. אלא שפציעות ומחסור בכושר משחק, לצד עונה חלשה של קבוצתו, הובילו לכך שקיוול החליט לתלות את הנעליים.

הארי קיוול כדורגלן אוסטרלי מודיע על פרישה. GettyImages
מסיבת עיתונאים מרתקת/GettyImages

"אני תוהה מה היה קורה איתי אלמלא הפציעות, עד לאן הייתי יכול להגיע", הודה קיוול במסיבת העיתונאים המרתקת בה הודיע על פרישתו, "אבל אני מאמין שהדרך בה הלכתי נסללה מראש והפכה אותי לאדם טוב יותר. הייתי בשיא הכדורגל ובשפל של הכדורגל, אני מבין מאיפה בא הטוב ומאיפה בא הרע. מה הרגע הכי גדול? שואלים אותי הרבה, אבל כל שער שאתה כובש הוא כזה, לא משנה באיזה משחק. יחד עם זאת, השער מול קרואטיה במונדיאל ב-2006 היה מיוחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הארי קיוול שחקן לידס 2003. GettyImages
בימים הגדולים בלידס/GettyImages

קיוול ערך את הבכורה שלו בלידס כבר בגיל 17, לאחר שהגיע למחלקת הנוער שלה מספר שנים קודם לכן. לאחר שהוביל את לידס לחצי גמר ליגת האלופות, הוא עבר לליברפול בקיץ 2003 וזכה עם המייטי רדז בליגת האלופות (ב-3:3 המפורסם מול מילאן), כמו גם בגביע אנגלי, מגן הקהילה והסופרקאפ האירופי. בהמשך עבר לגלאטסראיי, כאשר המעבר הזה לווה בסערה בשל היחסים הרעים בין לידס לגלא לאחר רצח שני אוהדי הקבוצה האנגלית בטורקיה ב-2000, לפני מפגש בין הקבוצות בחצי גמר גביע אופ"א. מטורקיה המשיך קיוול למלבורן ויקטורי, עבר לתקופה קצרה לאל גראפה הקטארית וסיים כאמור במלבורן הארט. בנבחרת אוסטרליה יש לו 56 הופעות ו-17 שערים וזכייה בגביע אוקיאניה ב-2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully