וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ד'אנטוני: "קלענו מכל נקודה על המגרש, זה מדבק"

בלייקרס ניסו להסביר 51 נק' ברבע מול הניקס. בוש וההיט מוכנים לאינדיאנה: "משחק באווירת פלייאוף" (3:00, ספ' 5)

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים. Harry How, GettyImages
סופסוף שמח בלוס אנג'לס/GettyImages, Harry How

רק ארבעה משחקים נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA, אבל בכל זאת זכינו לכמה סיפורים מרתקים. פיל ג'קסון, הנשיא החדש של הניקס, הגיע עם קבוצתו לסטייפלס סנטר למשחק מול הלייקרס, האקסית המיתולוגית. דווקא לעיני הזן מאסטר, החבורה מלוס אנג'לס התפוצצה עם 51 נקודות ברבע השלישי בדרך ל-96:127 ענק בסיום. אותן 51 נקודות היו שיא קליעה של הלייקרס ושיא ספיגה של הניקס ברבע אחד בכל הזמנים.

המאמן מייק ד'אנטוני, שידע כמה לילות קשים מאוד העונה, סוף כל סוף חייך: "קלענו מכל נקודה על המגרש. זה מדבק. כשאתה קולע כמה זריקות, הכול מתחיל להיכנס", הוא אמר, "לא נקלע 60 אחוז מהשלוש בכל ערב, אבל לקחנו את הזריקות הנכונות". ג'יי אר סמית' סיכם מהצד של הניקס המובסים: "אתה חייב שתהיה לך גאווה כשאתה שומר על השחקן שמולך או שומר על הכדור ולא היה לנו שום דבר מזה בשלושת הרבעים האחרונים".

נוביצקי ניצח את דוראנט, הלייקרס הביסו את הניקס

מייק ד'אנטוני מאמן לוס אנג'לס לייקרס. Harry How, GettyImages
התפוצצות התקפית. ד'אנטוני/GettyImages, Harry How

בדאלאס היה אקשן, כאשר המאבס ניצחו את אוקלהומה סיטי 119:128 בהארכה. קווין דוראנט קלע 43, אבל דירק נוביצקי התגבר עליו עם 32 משלו וניצחון דרמטי במרוץ הפלייאוף. "המשחק האחרון היה מאכזב מבחינתי, היססתי יותר מדי והייתי חייב להתאושש מזה. הערב היה לי כיף על הפרקט וזה היה משחק נהדר באופן כללי", אמר הג'רמינייטור על ההופעה החלשה שלו מול ברוקלין וההתאוששות.

דוראנט סיכם: "לא הצלחנו להשיג את המהלך הגדול והמכריע ודאלאס קלעה זריקות יפות בהארכה. מגיע להם קרדיט". סקוטי ברוקס הוסיף: "אני גאה במאמץ והאנרגיות של השחקנים, קשה לשחק יום אחרי יום ואני לא יכול להתלונן על שום דבר שהם עשו במשחק הזה".

הלילה ייערך הקרב המכריע על המזרח. אינדיאנה תארח את מיאמי (3:00, ספורט 5 ו-HD) בידיעה שניצחון שלה יגדיל את הפער בצמרת המזרח לשלושה משחקים לזכותה על פני האלופה, כאשר יוותרו לפייסרס עשרה משחקים ולהיט 12. כריס בוש כבר מוכן: "כולם מנסים להגיד שכל משחק הוא חשוב, גם משחקים בדצמבר. אבל המשחק הזה הוא החשוב באמת. כולם מקבלים עכשיו את הקרב הגדול שהם רצו. אנחנו בדרך לפוטו פיניש מול אינדיאנה ויש לנו הזדמנות מיוחדת. לא משנה מה קרה עד עכשיו בעונה הזו, אנחנו מאוד קרובים לפסגה. זה יהיה משחק באווירת פלייאוף אדירה, אני לא יכול לחכות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קווין דוראנט אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול דירק נוביצקי דאלאס מאבריקס. LM Otero, AP
עדיין יש לו מה להציע. נוביצקי/AP, LM Otero

מספרי הלילה:

* הלייקרס קלעו 18 מ-28 מחוץ לקשת, רק שלשה אחת פחות משיא המועדון.

* זה היה המשחק הראשון של נוביצקי מאז מרץ 2012 בו הוא רושם לפחות 30 נקודות, עשרה ריבאונדים וחמישה אסיסטים.

* קווין דוראנט הגיע למשחק 36 ברציפות עם לפחות 25 נקודות. מקדימים אותו ווילט צ'מברליין (80 משחקים רצופים), אוסקר רוברטסון (46) ומייקל ג'ורדן (40). הוא עקף רצף אחר של צ'מברליין.

* KD גם שבר שיא אישי של ארבעה משחקי חוץ רצופים עם 35 נקודות ומעלה.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully