וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "שוב נגיע חבולים למשחק העונה"

26.3.2014 / 8:23

וויליאם סוארס שהעביר את הלילה בבית החולים לא סובל מדימום פנימי כתוצאה מהשבר בגולגולת, אך טרם ידוע כמה זמן ייעדר, ובמועדון מקווים שלא גמר את העונה. אלגרבלי שוב בתוכניות למכבי תל אביב: "הפעם הוא מגיע מוכן יותר". הובר: "משחק העונה הוא לא הצ'אנס האחרון שלנו"

one

בהפועל באר שבע תכננו לחגוג אמש (שלישי) את ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה, אלא שעל החגיגה המאופקת בסיום הניצחון 2:3 על הפועל ראשון לציון העיבה הפציעה החמורה של ויליאם סוארס, שהובהל לבית החולים איכילוב שם התברר כי הוא סובל משבר בגולגולת. יחד עם זאת, נשללה אפשרות של דימום פנימי, מה שהרגיע את אנשי המועדון בעניין מצב בריאותו. לאחר שהתבקש להתאשפז, הבוקר ייבדק השחקן שוב וללא קשר לשאלה האם יסיים את העונה, ברור כי ייעדר ממשחק העונה מול מכבי תל אביב ביום שני.

באר שבע עלתה לחצי גמר הגביע אחרי 2:3 דרמטי על ראשון לציון

חשש לשבר בגולגולת לסוארס, אלישע לוי: "זה שם הכל בפרופורציות"

שחקן הפועל באר שבע ויליאם סוארס בבית החולים. קובי אליהו
"דמות חשובה בחדר ההלבשה". ויליאם סוארס הבוקר בבית החולים/קובי אליהו

"לא הספקנו ולא רצינו לחגוג אתמול. כל החגיגה הזאת לא שווה שום דבר בלי ווילי", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה. "סוארס הוא לא רק שחקן טוב, אלא דמות חשובה לחדר ההלבשה ולקבוצה במאבק על שני התארים". שחקני הקבוצה התבקשו לא להגיע לבית החולים, לאחר שבמועדון הבינו כי השחקן יורדם וצריך להימצא בהשגחה רפואית. מנהל הקבוצה יורם זגורי ליוה אותו. בקבוצה נזכרו כי תסריט דומה אירע במשחק העונה האחרון בבלומפילד. הבלם בן אלגרבלי פתח בהרכב בשל פציעתו של טומיסלב פאיוביץ' (גם אביתר אילוז ואופיר דוידזאדה נעדרו מהמשחק ההוא) והורחק כבר בתחילתו, מה שהוביל להפסד.

"הפעם בן מגיע מוכן יותר ועם הרבה יותר ניסיון. אנחנו סומכים עליו במאה אחוז", אמרו במועדון, "אבל ללא קשר, פשוט לא להאמין שדווקא לפני משחק העונה, בפעם השניה, אנחנו סופגים מכה והקבוצה מגיעה שוב ללא הבלם המרכזי שלה. גם דוידזאדה רק חוזר מפציעה". בבאר שבע הדגישו כי הם עומדים מאחורי סוארס, וכי לפציעה לא תהיה כל השפעה על ההצעה להאריך לו את החוזה עד יוני 2016.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בן אלגרבלי שחקן הפועל באר שבע המורחק. ברני ארדוב
"אנחנו סומכים עליו במאה אחוז". בן אלגרבלי/ברני ארדוב

"בהתחלה לא הבנתי את חומרת הפציעה", אמר דויד הובר. "אנחנו נחסר מאוד את ווילי, הוא שחקן חשוב ביותר לקבוצה. אני מאוד מקווה שהוא יחזור עד סוף העונה ושההחלמה שלו תהיה מהירה". על המשחק אמר הקשר הבלגי: "אני חושב שאחרי 30 דקות היינו צריכים להוביל 0:4. פתחנו טוב מאוד, לחצנו את ראשון לציון והגענו להרבה מצבים, אבל ברגע שמחמיצים אז 0:2 לא מספיק. הם קיבלו ביטחון אחרי השער המצמק ואנחנו לא פתחנו טוב את המחצית השנייה. בגביע, כמו שראינו, הכל יכול לקרות. גם אם מדובר בקבוצה מהליגה השנייה. למזלנו אליניב נתן גול גדול ואנחנו בחצי הגמר. עכשיו אפשר להתרכז במשחק מול מכבי".

הובר התייחס להשלכות של התוצאה במשחק העונה ואמר: "אחרי המשחק האחרון של מכבי בדרבי, אי אפשר להגיד שזה הצ'אנס האחרון שלנו. יש עוד שמונה משחקים לשחק אחרי המשחק הזה והכל יכול לקרות, במיוחד כשהקבוצות בפלייאוף העליון משחקות אחת נגד השנייה. אנחנו נתעסק בעצמנו ולא באחרים. כרגע זה מאוד מוקדם בכלל לנסות לחשוב על דאבל. רק בשביל לזכות בגביע יש לנו עוד שני משחקים לנצח. בליגה אנחנו בפער חמש נקודות מהמקום הראשון. נעבוד קשה כדי להוציא מהעונה הזאת את המיטב".

דויד הובר שחקן הפועל באר שבע משחק בלי נעל. ברני ארדוב
"אחרי 30 דקות היינו צריכים להוביל 0:4". דויד הובר/ברני ארדוב

אמש הודיעה הקבוצה כי המכירה האינטרנטית שתוכננה לקראת המשחק תיפתח הבוקר בשעה 10:00, לבעלי מנויים בלבד. כ-700 כרטיסים (500 כרטיסי בוגר ו-200 כרטיסי נוער/חייל) הוקצו, כשלכל מנוי תותר רכישה של כרטיס אחד. חלק מאוהדי הקבוצה טענו כי המכירה החלה אתמול והביעו כעס על העניין. מסר ברוח הזו הועבר להנהלה, שהבטיחה לבדוק את הנושא. על פי ההודעה, אוהד שירכוש שלושה כרטיסים בקנייה אחת (המקסימום המותר לרכישה באתר) יידרש להציג בעת איסופם שלושה מנויים.

ואם זה לא מספיק, מתברר כי במכירה המוקדמת שנערכה היום לבעלי המנויים האתר של משרד הכרטיסים "לונה טורס" קרס מהעומס. מאוחר יותר יצאה הודעה באתר לפיה כל הכרטיסים אזלו. "אם נגלה שמכרו אתמול חלק מהכרטיסים זה חמור מאוד", אמרו האוהדים.

באר שבע הוציאה הודעה: "אוהדים יקרים, אנו מודעים לבעיה ברכישת כרטיסים באתר "לונה טורס". בשל עומס הפונים קרס האתר. אנו פועלים להעברת המכירה למשרד הכרטיסים "לאן", הודעה נוספת בעניין זה תפורסם בהקדם. עמכם הסליחה ותודה על הסבלנות".

מחר בשעה 10:00 תיפתח המכירה ל-700 אוהדים נוספים, על פי אותה חלוקה. מחירי הכרטיסים, לא כולל עמלה של עשרה שקלים (לא תיגבה עמלה כפולה על רכישת מספר כרטיסים באותה הזמנה): 100 שקל לבוגר, 50 שקל לנוער או חייל. האוהדים יוכלו לאסוף את הכרטיסים ביום ראשון, בין השעות 11:00 ל-15:00 מקופות איצטדיון וסרמיל הסמוכות לשער 3. מהפועל באר שבע נמסר: "אנו קוראים לאוהדים לגלות סבלנות ואיפוק בעת הליך מכירת ומסירת הכרטיסים ולשמור על רוח ספורטיבית. קדימה הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully