וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: חשש לשבר בגולגולת של וויליאם סוארס

בלם באר שבע נפצע במהלך רבע הגמר ופונה לבית החולים. אלישע לוי: "פציעה כזו שמה הכל בפרופורציות". מימר: "מאוכזב"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

חלומות הדאבל של הפועל באר שבע נשארו בחיים. הקבוצה מבירת הנגב התקשתה, עבדה קשה, אך בסופו של דבר העפילה הערב (שלישי) לחצי גמר גביע המדינה אחרי 2:3 על הפועל ראשון לציון הלאומית. כעת פניה מופנות אל עבר משחק העונה מול מכבי תל אביב ביום שני הבא, בו היא יכולה לפתוח מחדש את מאבק האליפות. גבאי (16) ואראל (25) כבשו ראשונים לבאר שבע, ואליניב ברדה - מי אם לא הוא - כבש את שער הניצחון וקבע 2:3 בדקה ה-81. למרות הכל, אלישע לוי קיבל בשורות רעות במהלך המשחק, כשהבלם וויליאס סוארס נפצע והוחלף עוד במהלך המשחק. סוארס פונה לבית החולים עם חשש לשבר בגולגולת.

באר שבע בחצי גמר הגביע אחרי 2:3 על הפועל ראשון לציון

בלם הפועל באר שבע וויליאם סוארס. קובי אליהו
מכה קשה לבאר שבע. סוארס לאחר הפציעה/קובי אליהו

אלישע לוי ביכה את הפציעה של הבלם: "לפי מה שאני מבין הפציעה של סוארס בגולגולת קשה מאוד, הוא שחקן מאוד חשוב, הוא בן אדם, גבר, ופציעה כזאת שמה דברים בפרופורציה, מאוד חבל, אני מקווה שהוא יתאושש מהר. אני יוצא מהמשחק הזה ברגשות מעורבים. אני שמח שהצלחנו לעלות לחצי הגמר ולשמח את האוהדים שלנו, אבל הפציעה הזאת העיבה מאוד על המשחק".

"אני בטוח שהפציעה גם השפיעה על המשחק עצמו", המשיך המאמן. "ממשחק שנראה שהולך לכיוון הטוב עם הרבה הזדמנויות, במחצית השנייה, בטח אחרי מה שקרה, שחקנים נכנסו לטראומה ואיבדו ריכוז. לשמחתי ידענו לא להיכנס להארכה ולנצח את המשחק".

לגבי המשחק הוסיף לוי: "זה המשחק הכי קל שהיה צריך להיות לנו, היה משחק הפכפך, הם השוו ופתאום הסתבך לנו המשחק, אבל בשורה התחתונה אני שמח מאוד מהניצחון בשביל האוהדים ובשביל המועדון".

המאמן סיכם: "אני לא יודע אם הייתה נפילת מתח. ספגנו במצב נייח ואיבדנו קצת את הריכוז וראשון לציון חזרו למשחק. אסור במשחקים כאלו לאבד את הריכוז ואנחנו ננתח את מה שקרה. אנחנו מאוד מאוד רוצים את הגביע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חלוץ הפועל באר שבע אליניב ברדה. קובי אליהו
"מגיעים חבולים". ברדה/קובי אליהו

אליניב ברדה הוסיף: "זו אבידה גדולה מאוד מבחינתנו. ווילי הוא העוגן שלנו בהגנה ומנהיג גדול מאוד. שוב אנחנו מגיעים למשחק מול מכבי תל אביב קצת חבולים, אבל זה הכדורגל ואני בטוח שמי שיחליף אותו יתן את כל כולו. אני מאחל לו החלמה הכי מהירה שיש ומקווה שהפציעה לא רצינית כמו שהיא נראית. הובלנו 0:2 בצורה מאוד יפה וגם הגענו לעוד שניים-שלושה מצבים שהיו יכולים להכריע את המשחק לטובתנו. חטפנו שער מבעיטת עונשין וזה החזיר את ראשון למשחק. בסופו של דבר ידענו להכריע את המשחק ולעבור שלב מבלי לשחק 120 דקות. זה מה שזוכרים וזה מה שהכי חשוב בגביע".

על משחק העונה אמר: "כל משחק מתפתח אחרת ונבוא להוציא את המקסימום. מכבי עושים עונה טובה באחוזים מטורפים, אבל אנחנו מתעסקים בעצמנו ובמטרות שלנו ולא בקבוצות אחרות. דאבל לא נמצא אצלי במחשבות, אבל אם זה יבוא זה יהיה הישג ענק ואהיה הכי מאושר שיש".

שרון מימר מאמן הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
לא מרוצה מהפסד מכובד. מימר/קובי אליהו

שרון מימר, מאמן ראשון לציון: "אנחנו באנו כדי לנצח ולעלות שלב, בגביע תמיד אתה שואף למקסימום, אפילו שזו באר שבע והיא קבוצה מצוינת. אני חושב שהמשחק הזה הוסיף הרבה כבוד לראשון לציון, השחקנים הם הראו מה הם שווים. בליגה הבור שאנחנו סוחבים מתחילת השנה מקשה עלינו, אבל במשחקים שנותרו צריך להשלים את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully