וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מעוניינת בבן רייכרט

מקורבים לטביב יצרו קשר עם הנהלת רמת השרון וביררו פרטים על השחקן. שטרית אחרי ההדחה: "הראש שלנו בעיקר בליגה"

one

ברמת השרון לא לקחו יותר מדי קשה את ההפסד אמש (שלישי) למכבי נתניה ברבע גמר גביע המדינה (3:0). המאמן חיים שאבו אמר בסיום: "אף פעם לא נעים להפסיד ורצינו לעלות שלב, אבל אנחנו חייבים לשכוח מזה ולכוון לליגה. נתניה קבוצה ברמה של ליגת העל והיא תהיה בה בעונה הבאה וזה נורמלי להפסיד לה. אנחנו מתרכזים כרגע בלהישאר בליגה, ויש לנו שבעה משחקים שכל אחד מהם הוא על החיים".

שאבו העיר לשחקניו: "חבל, כמה דיברנו על להיות קרובים לערן לוי ולא לתת להם חופש, הם עשו גולים מכל מה שדיברנו על זה, לא היינו ממושמעים וחבל, יכולנו לקחת את המשחק הזה". במועדון מכוונים כעת למשחק נגד מ.ס אשדוד בשבת, כאשר המאמן חיים שאבו עשוי לעשות מספר שינויים בהרכב על מנת לחלק את העומס בין השחקנים.

חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
"יכולנו לקחת את המשחק הזה". חיים שאבו/ברני ארדוב

אורי שיטרית אמר בסיום: "לא הגענו למשחק והגיע לנתניה לנצח. אין מה להסביר יותר מדי, משחק לא טוב שלנו והגיע לנו להפסיד. הראש שלנו בעיקר בליגה אבל הוא היה גם בגביע. אין מה לעשות, זה משחק אחד ובמשחק הזה לא הגיע לנצח. אנחנו קמים היום בבוקר וצריכים לשכוח מזה כי בשבת כבר מחכה לנו משחק חשוב באשדוד". על השאלה אם לא היה צריך להישאר בנתניה גם במחיר ירידה לליגה הלאומית ענה המגן: "טוב לי איפה שאני והכל בסדר. נתניה היא קבוצה ברמה של ליגת העל אבל קיבלתי החלטה וטוב לי איפה שאני".

מי שלא צפוי להמשיך במועדון בעונה הבאה הוא הקשר בן רייכרט. רייכרט מבוקש במספר קבוצות בליגת העל, כאשר בשבוע האחרון נוצר קשר בין מקורבים לאלי טביב לראשי רמת השרון בנוגע לאפשרות רכישת השחקן, כאשר ברמת השרון אמרו כי צפויה התפתחות בשבועות הקרובים, אך בשלב זה במועדון רוצים כי השחקן יתרכז במאמצים להשאיר את המועדון בליגה. רייכרט משתייך לנבחרת הצעירה ונחשב לאחד הכשרונות הגדולים בכדורגל הישראלי כיום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בן רייכרט שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
אלי טביב סימן אותו. בן רייכרט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully