וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: תיקו לבילבאו, אספניול ניצחה במלאגה

הבאסקים מהמקום הרביעי סיימו ב-0:0 חלש בחוץ מול אלצ'ה, 1:2 לאספניול על מלאגה. צרפת: אנז'ה בחצי גמר הגביע

מיקל ריקו שחקן אתלטיק בילבאו. GettyImages
הפעם לא הלך לבילבאו. מיקל ריקו/GettyImages

המחזור ה-30 בליגה הספרדית יצא הערב (שלישי) לדרך עם שני משחקים. המדורגת רביעית אתלטיק בילבאו לא הצליחה לנצח וסיימה ב-0:0 חלש בחוץ מול אלצ'ה, בעוד אספניול גברה 1:2 בחוץ על מלאגה.

אלצ'ה - אתלטיק בילבאו 0:0

בפעם השנייה העונה, הבאסקים לא הצליחו להשיג שלוש נקודות מול אלצ'ה. בסיבוב הראשון הסתיים המפגש ב-2:2, והפעם קבוצת התחתית השיגה את הנקודה החשובה מול המדורגת רביעית עם תיקו מאופס. אריץ אדוריץ ואיקר מוניאין החמיצו במחצית הראשונה בצד של בילבאו, כשלאחר ההפסקה המגן דומינגו סיסמה פספס צ'אנס די נדיר של אלצ'ה. תיקו מאופס וחלש בסיום. היתרון של בילבאו במקום הרביעי יוכל להצטמק בסיום המחזור לשש נקודות. אלצ'ה עם שלוש נקודות מעל הקו האדום.

אספניול - מלאגה 2:1

הקבוצה של ברנד שוסטר ממשיכה לזגזג, עם הפסד בית נוסף אחרי ניצחון חוץ. מלאגה הגיעה מעודדת אחרי ה-0:2 במגרשה של סלטה ויגו, אבל בדקה ה-33 סרחיו גרסיה ירה לרשת של ווילי קבאז'רו. מלאגה הגיבה תוך דקה, כשהארגנטינאי פאבלו פרס היה בנבדל והקפיץ מעל קיקו קסיאה. הרכש מניואל'ס קיבל אישור לשער הבכורה שלו בספרד, אך אספניול הייתה עדיפה, החמיצה כמה פעמים מול קבאז'רו, עד שבדקה ה-76 הוא לא יכול היה להושיע ונכנע לבעיטה של פיצי. פרס הורחק שתי דקות לאחר מכן ומלאגה נותרה רק ארבע נקודות מעל הקו האדום. אספניול עם 40 נקודות במקום השמיני.

* צרפת: אנז'ה מהליגה השנייה הפכה לעולה הראשונה לחצי גמר הגביע, אחרי ניצחון 2:4 בפנדלים על מולאן מהליגה הרביעית. 120 הדקות בין שתי הקבוצות הסתיימו ב-0:0, אך בפנדלים הקבוצה הקטנה שהדיחה בדרך את טולוז, לא עמדה בלחץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully