וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפסד שני רצוף לנהריה, שקרובה לאבד את הפסגה

הסגולים נוצחו 88:77 בידי קרית אתא. גליל עליון, שהביסה את באר עקב, אחריה רק בגלל בהפרש סלים. מגדל העמק בפלייאוף

מאמן מכבי הוד השרון רועי חגאי. קובי אליהו
הפסד שני רצוף. רועי חגאי/קובי אליהו

המחזור ה-24 בליגת הלאומית נפתח הערב (שלישי) ועמד בסימן הדעיכה המתמשכת של עירוני נהריה. הסגולים ספגו הפסד שני רצוף, עם 88:77 לקרית אתא ובעקבות הניצחון הצפוי של הפועל גליל עליון 56:85 על מכבי באר יעקב, היא במקום הראשון בליגה רק בזכות הפרש סלים עדיף. אליצור רמלה עשתה צעד חשוב בדרך לפלייאוף עם 80:82 על רמת השרון. גם הפועל מגדל העמק קרובה לפלייאוף אחרי 66:93 קליל על הפועל כפר סבא/כוכב יאיר.

גור פורת אליצור אשקלון. קובי אליהו
הבטיח את הניצחון. פורת/קובי אליהו

הפועל נהריה - עירוני קרית אתא 77:88

מה קורה לנהריה? הקבוצה של רועי חגאי, שפתחה את העונה בצורה נפלאה ושלטה ללא עוררין בליגה, סופרת הפסד שני רצוף ועשויה בקרוב מאוד לאבד את המקום הראשון לטובת גליל עליון, שלא מפסיקה לנצח. בשבוע שעבר הגיעה מפלה בחוץ לעירוני רמת גן, והפעם החבורה של שרון אברהמי הכאיבה שוב לנהריה, הפעם לעיני הקהל הביתי שלה. קרית אתא הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון בעקבות הניצחון. אחרי שלושה רבעים שקולים, קרית אתא עלתה ליתרון דו ספרתי ברבע האחרון ולא שמטה אותו עד לסיום. סיימון פארין התעלה עם 24 נקודות ו-7 ריבאונדים, 21 נקודות של נייט מילר לא הספיקו לנהריה.

הפועל גליל עליון - מכבי באר יעקב 56:85

לפני הג'אמפ בול השאלה אף אחד לא הטיל ספק בזהות המנצחת, וכבר לאחר רבע אחד התחילו להמר בכפר בלום על גובה ההפרש. באר יעקב החלשה, שממשיכה לחטוף תבוסה אחר תבוסה, לא מתחה לרגע את הצפוניים מהצמרת, שצמודים כעת לעירוני נהריה עם מאזן נקודות זהה ונמצאים במומנטום טוב בהרבה. הרבע הראשון הסתיים ב-6:22 לגליל עליון, ומשם רק הלך ותפח. אריק ארטלי הצטיין כהרגלו עם 26 נקודות ו-10 ריבאונדים והיה היחיד שקלע בספרות כפולות עבור המאמן זיו ברתנא.

אליצור רמלה - א.ס רמת השרון 80:82

ניצחון חשוב מאין כמוהו לרמלה, שנותרה חזק בתמונת העלייה לפלייאוף וגורלה נמצאת כעת בידה. רמלה הגיעה למשחק לאחר שני הפסדים רצופים, אך פתחה היטב ועלתה ליתרון 14:22 בתום הרבע הראשון. רמת השרון ביצעה קאמבק ונותרה צמודה לקראת הסיום, אך גור פורת עם כמה קליעות עונשין מדויקות דאג להשאיר את הניצחון אצל הביתיים. קני לאוסון וארז מרקוביץ' קיבלו הזדמנות להשוות בשניית הסיום, אך החטיאו. פורת וטוד ורנון סיימו עם 18 נקודות כל אחד, אור איתן הוסיף 17. אופיר פרחי קלע 19 נקודות למפסידה.

הפועל מגדל העמק - הפועל כפר סבא 66:93

כפר סבא לא היוותה יריב ליריבה הצפונית, בקרב על כל הקופה שהפרס על ניצחון בו הוא הכרטיס לפלייאוף. גיא כהן התפוצץ עם 31 נקודות, ודריגנטון הובסון וגילברטו קלאבל קלעו 23 כל אחד. 28 נקודות של שאנון שורטר לא הושיעו את כפר סבא.

תוצאות נוספות:

הפועל קרית טבעון - אליצור אשקלון 78:88

אליצור יבנה - הפועל עפולה 79:74

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אופיר פרחי שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
הפסד כואב. אופיר פרחי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully