וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בוחנת את מועמדותו של רוברט פרוסינצ'קי

25.3.2014 / 21:15

כוכב העבר של נבחרת קרואטיה, ששיחק גם בברצלונה וגם בריאל מדריד והתפטר מאימון קייסריספור הטורקית בדצמבר 2013 הוצע ועשוי להתמנות למאמן הירוקים בעונה הבאה. גם מועמדות של מאמן ישראלי עדיין על הפרק. הקבוצה תעניש את רובן ראיוס

one

מכבי חיפה בוחנת את מועמדותו של רוברט פרוסינצ'קי כמאמן הקבוצה בעונה הבאה. הנשיא יעקב שחר בוחן את האפשרות הזו ברצינות. הירוקים עדיין לא בחרו מאמן לעונה הבאה, אבל מתברר כי בימים האחרונים הוצעו למועדון מספר מועמדים בכירים ועל פי מקורות בקרואטיה, אחד השמות החמים הוא זה של פרוסינצ'קי, כוכב ריאל מדריד וברצלונה לשעבר.

המאמן בן ה-45, שהיה אחד הכוכבים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל הקרואטי, אימן לאחרונה את קייסריספור הטורקית, ממנה התפטר בדצמבר 2013. יש לציין כי גם מועמדות מאמן ישראלי על הפרק ובגזרה הזו רוני לוי נחשב למועמד המוביל.

ראיוס הורחק ל-6 משחקים, 2 יומרו במשחקים ע”ת

מאמן הכדורגל רוברט פרוסינצ'קי. GettyImages
קריירת אימון מתפתחת. פרוסינצ'קי/GettyImages

פרוסינצ'קי גדל בדינמו זאגרב, פרח במדי הכוכב האדום בלגרד, ששלטה בכדורגל היוגוסלבי בסוף שנות ה-80 ומלבד ריאל וברצלונה עבר גם בסביליה, סטנדרד ליאז' ופורטסמות'. הוא רשם 15 הופעות במדי נבחרת יוגוסלביה, עמה שיחק במונדיאל 1990 ולאחר מלחמת האזרחים ייצג את קרואטיה והופיע במדיה 49 פעמים כולל ביורו 1996 ו-2002 ובמונדיאל 1998 בו סיימה הנבחרת במקום השלישי.

ב-2004 פרש פרוסינצ'קי מכדורגל וכעבור שנתיים מונה לעוזרו של סלאבן ביליץ' בנבחרת קרואטיה. במהלך עונת 2010/11 שב לכוכב האדום בלגרד לתפקיד ראשון כמאמן ראשי ובעונת 2011/12 הוביל את הקבוצה לזכייה בגביע הסרבי כולל שלושה ניצחונות בדרבי על פרטיזן של אברהם גרנט. בסיום אותה עונה התפטר הקרואטי מתפקידו ובחודש אוקטובר 2012 מונה למאמן קייסריספור הטורקית אותה הוביל למקום החמישי אשתקד. הוא פתח את העונה בקבוצה, אבל התפטר לאחר רצף תוצאות שלילי והידרדרות לתחתית.

פרשת ראיוס: במכבי חיפה מתכוונים להעניש את רובן ראיוס לאחר ועדת המשמעת שתיערך לו בימים הקרובים. סוג העונש עדיין לא ידוע, אך ייתכן מאוד שחיפה תבחר לקנוס אותו בגובה המשכורת בזמן היעדרותו.

בינתיים, החלה מכירת הכרטיסים למשחק נגד הפועל תל אביב. אוהדי הקבוצה ישבו בשערים 10/11. מחירים, כולל עמלה: 99 לבוגר וסטודנט, מחצית הסכום לשאר הסקטורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully