וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רובן ראיוס הורחק לשישה משחקים, שניים יומרו במשחקים על תנאי

25.3.2014 / 13:15

קשר מכבי חיפה הורחק לחמישה משחקים נוספים בעקבות העבירה הקשה על רפי דהן, כולל העונש האוטומטי שכבר ריצה. אם יבצע שעות התנדבות, 2 משחקים מתוך העונש יומרו במשחקים על תנאי. בינתיים דקל קינן מחכה להפועל תל אביב: ”יריבות ארוכה, יהיה חם”

one

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שלישי) כי רובן ראיוס, קשר מכבי חיפה, הורחק לחמישה משחקים נוספים בעקבות העבירה הקשה שעשה על רפי דהן במהלך ה-2:2 של הירוקים מול בני יהודה. יחד עם זאת, במידה וימלא את ההתחייבות להתנדב בבית החולים רמב"ם במכסת השעות שנקבעה, הוא ירצה עוד שלושה משחקים בלבד. כזכור, ראיוס גרם לפציעה קשה לדהן, שבעקבותיה קשר בני יהודה ייעדר לשמונה חודשים.

עונש ההרחקה לא כולל את העונש האוטומטי שספג ראיוס, בגין הכרטיס האדום, כך שהוא הורחק בסופו של דבר לשישה משחקים, אך לא כולל את ההרחקה בגין כרטיס צהוב חמישי שספג. יש לציין כי הדיין עמנואל סלע זיכה אותו מעבירה של משחק מסוכן (סעיף 19 א') והוא הואשם רק בגין פגיעה בשחקן יריב. כמו כן, הובהר כי ראיוס לא יחזור לפעילות לפני שריצה עשר שעת התנדבות.

בנוסף לששת משחקי ההרחקה, הוא ספג עונש של 4 משחקים על תנאי לשנה על כל הרשעה בעבירה של פגיעה בשחקן יריב. מכסת השעות שאותה ימלא ראיוס כוללת פעולות התנדבות במרכז הרפואי רמב"ם שהיקף של לא פחות מפעמיים בשבוע (40 שעות לפחות), שעתיים בכל פעם, עד לסוף העונה הנוכחית. אם השחקן יבצע במלואו את החובה החינוכית שהוטלה עליו - 2 משחקים מתוך עונש ההרחקה בפועל יומרו בעונש על תנאי. גורם במכבי חיפה הבהיר היום: "ראיוס יחל בהתנדבות עוד השבוע, כך שבפועל הוא יורחק משלושה משחקים נוספים בלבד". כזכור, תובע ההתאחדות דרש עונש הרחקה של תשעה משחקים.

מבני יהודה נמסר בתגובה: "אנחנו מכבדים את החלטת בית הדין ואת מכבי חיפה. קרה מה שקרה, ומבחינתנו אנחנו בכלל לא בצד בעניין ההחלטה של בית הדין".

רובן ראיוס, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחמיץ חצי מהפלייאוף העליון. ראיוס/אדריאן הרבשטיין

עוד במכבי חיפה: אחרי שכבר סיכמו עם שמואל שיימן את תנאיו לעונה הבאה, מכבי חיפה טרם החתימה את שמואל שיימן על חוזה רשמי. הסיבה: המנכ"ל איתמר צ'יזיק טס לחו"ל, וישוב רק בסוף השבוע. שיימן ביקש לעגן בחוזהו סעיף לפיו חיפה תאפשר לו לעזוב בהשאלה אם המאמן הבא לא יהיה מעוניין לשלב אותו ברוטציה. "לגיטימי מבחינתו של שיימן לרצות לשחק בעונה הבאה", אמרו שחקנים בחיפה. סוכנו של השחקן, שחר גרינברג, צפוי להיפגש עם צ'יזיק פעם נוספת. שחקן נוסף שעדיין לא חתם על החוזה החדש הוא החלוץ שון וייסמן. החלוץ דורש מענק חתימה גבוה כיוון שיתגייס לצה"ל וירוויח משכורת חייל. הנשיא יעקב שחר הבטיח למצוא פתרון לעניין ותוך מספר ימים הצדדים ייפגשו פעם נוספת. גם החלוץ אלון תורג'מן והבלם סארי פלאח יוזמנו לשיחות במקביל.

כמו כן, בחיפה מרוצים מהמספרים שמציג בשבועיים האחרונים שחר הירש בהפועל עפולה והוא צפוי להיות חלק מהסגל בעונה הבאה. הירש כבש בסוף השבוע שלושער שני ברציפות ובמאזנו כבר 22 שערים העונה במדי הפועל עפולה, מהם 17 שערי ליגה. בארבעת המשחקים האחרונים הוא כבש שמונה שערים. "זה מאזן מדהים, גם כשמדובר בליגה לאומית", אמרו במועדון. "אין ספק שמדובר באחד הכישרונות העולים בכדורגל הישראלי". בחיפה ינסו לצרף בקיץ את הקשר גילי ורמוט, אבל זה יקרה אם יפחית משכרו וכך יזכה לחוזה ארוך טווח. עד כה לא נרשמו כל מגעים בין הצדדים. רק לאחר מינוי המאמן חיפה תנסה להאיץ המגעים עם שחקנים נוספים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן בני יהודה רפי דהן פצוע ביציע. ברני ארדוב
יחזור רק באמצע העונה הבאה. דהן/ברני ארדוב

בינתיים, חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. הבלם דקל קינן התראיין לאתר הרשמי של המועדון והתייחס להפסד בקריית שונה. "לצערי לא יכולתי לקחת חלק במשחק", אמר הבלם. "דווקא מהיציע זה היה נראה שהקבוצה באה מוכנה למשחק. זה לא היה משחק שהגיע לנו להפסיד אבל זה כבר מאחורינו, אני שואב עידוד מההופעה של הקבוצה. הפועל תל אביב קבוצה חזקה עם חלק התקפי מהיר ומסוכן. יש יריבות ספורטיבית ארוכה איתם. הולך להיות משחק חם ואני לא כבר לא יכול לחכות. יש לנו מאבק גם עם הפועל על המקום השלישי ואני מקווה שהקהל הירוק יגיע לבלומפילד ויתן לנו את הדחיפה שאנחנו צריכים". לגבי המשך העונה אמר קינן: "יש עוד הרבה נקודות בקופה. דווקא בעונה שבה אנו לא מתמודדים על כל התארים יש לנו חדר הלבשה חזק ומאוחד. כל השחקנים יחד עם הצוות מקצועי מגובשים ושומרים אחד על השני אני מאוד מעודד מזה ומאמין שזה יעזור לנו להשיג את המטרות שלנו העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully