וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: דג'וקוביץ' נגד מארי ברבע הגמר, גם נדאל עלה

הסרבי ניצח את רוברדו 3:6, 5:7, הסקוטי את צונגה 4:6, 1:6. הספרדי דרס את פוניני, פדרר את גאסקה. סרינה מול שראפובה

נובאק דג'וקוביץ'. AP
שבירה אחת בכל מערכה הספיקה לו. דג'וקוביץ'/AP

שלב שמינית גמר טורניר מיאמי יצא הערב (שלישי) לדרך. המדורג שני בטורניר נובאק דג'וקוביץ' גבר על הספרדי טומי רוברדו 3:6, 5:7 ויתמודד ברבע הגמר נגד אנדי מארי. שבירה אחת במערכה הראשונה הספיקה לסרבי כדי לנצח 3:6, ובמערכה השנייה השניים שמרו על ההגשה ושבירה אחת של נולה במשחקון ה-11 הכריעה ודג'וקוביץ' ניצח 5:7 וסיים את המלאכה ב-1:23 שעות.

אנדי מארי ניצח את ג'ו-ווילפריד צונגה 4:6, 1:6. הבריטי שבר את הצרפתי במשחקון השלישי של המערכה הראשונה וזה הספיק לו כדי לנצח 4:6. במערכה השנייה צונגה היה חלש, איבד שלוש פעמים את ההגשה וראה את הסקוטי מוחץ אותו בתוך 33 דקות עם 1:6 שהעניק לו כרטיס למפגש עם נולה.

אנדי מארי. Lynne Sladky, AP
מחכה לנו יופי של רבע גמר. מארי/AP, Lynne Sladky

קיי נישיקורי היפני התעמת עם דויד פרר הספרדי ובתום קרב שארך 3:10 שעות גבר עליו 6:7, 6:2, 6:7. נישיקורי ישחק ברבע הגמר נגד רוג'ר פדרר, שניצח את רישאר גאסקה 1:6, 2:6. פדרר שבר את הצרפתי במשחקון השלישי, וכמעט שמט את ההגשה במשחקון הבא, אבל גאסקה לא ניצל אפשרות שבירה והשוויצרי המשיך בעזרת שבירה נוספת ל-1:4. השוויצרי הוסיף שבירה נוספת וניצח 1:6 במערכה הראשונה. במערכה השנייה גאסקה הצליח לשמור על ההגשות, עד למשחקון השישי בו פדרר עלה ל-2:4 וחתם את המשחק בשבירה נוספת שקבעה 2:6 במערכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רוג'ר פדרר. Luis M. Alvarez, AP
דילג בקלילות מעל גאסקה. פדרר/AP, Luis M. Alvarez

המדורג ראשון רפאל נדאל לא התקשה לדרוס את פאביו פוניני (14) עם 2:6, 2:6 קל. השור ממאיורקה, שמעולם לא זכה בטורניר בו הפסיד שלוש פעמים בגמר, נזקק לשעה ושתי דקות בלבד כדי להכניע את האיטלקי. ברבע הגמר מחכה לנדאל הקנדי המסוכן מילוש ראוניץ' (12), שניצחה את בנג'מין בקר 3:6, 4:6. המדורג שלישי בעולם סטניסלס ואוורינקה הודח מהטורניר לאחר שהפסיד לאלכסנדר דולגופולוב 6:4, 3:6, 6:1, והאוקראיני יפגוש את תומאש ברדיך (7), שהדיח את ג'ון איזנר (10) המקומי עם 3:6, 5:7.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
ממשיך לשייט. רפאל נדאל/AP

בטורניר הנשים נפתח שלב רבע הגמר במשחק בו ניצחה מריה שראפובה את פטרה קביטובה (8) 5:7, 1:6 בתוך 1:37 שעות. שראפובה פתחה לא טוב ואיבדה את ההגשה במשחקון הראשון, אבל התעשתה בהמשך, שברה ל-4:4 ושברה שוב במשחקון ה-12 במערכה, שהסתיימה ב-5:7 לזכותה. המערכה השנייה כבר הייתה יותר קלה לשראפובה, ששברה במשחקון השני, שברה שוב ל-0:4 וסיימה אותה עם ניצחון 1:6.

בחצי הגמר נקבל מפגש ענקיות בינה לבין סרינה וויליאמס, שעשתה את העבודה שלה עם 2:6, 2:6 על אנג'ליק קרבר (5). המדורגת ראשונה נראתה חלודה בשני משחקיה הראשונים בטורניר הביתי שלה, אבל הלילה היא העלתה הילוך ומחצה את הגרמניה החזקה עם 27 ווינרים לעומת 17 שגיאות לא מחויבות.

מריה שראפובה. AP
מחכה לסרינה. שראפובה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully