וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה את פארמה, הפער: 14 נקודות

צמד לטבס ב-1:2 על היריבה בצמרת. נאפולי הביסה 2:4 את קטאניה, שער ושני בישולים לקאייחון. 0:2 למילאן על פיורנטינה

קרלוס טבס שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
ושמישהו ינסה לעצור אותו. טבס/רויטרס

מה נאמר ומה נגיד על יובנטוס שנראית כמו הדבר הכי מושלם שיש (כמעט) באירופה. הגברת הזקנה שנכנסה הערב (רביעי) לישורת האחרונה במאבק על הסקודטו התגברה גם על פארמה וסיימה עם 1:2 שמשאיר את הפער בצמרת הטבלה על 14 נקודות, ובקצב הזה החגיגות של הגברת הזקנה ייצאו לדרך מהר מאוד. קרלוס טבס סיפק הפעם צמד.

מילאן המאכזבת הצליחה מעט להרים את הראש הערב אחרי ניצחון מפתיע 0:2 על פיורנטינה שעדיפה על פניה בטבלה. נאפולי שעדיין מפנטזת על המקום השני שמוביל למקום בליגת האלופות בעונה הבאה חזרה לנצח עם 2:4 על קטאניה החלשה והפער שלה מרומא עומד על שש נקודות. אינטר תנעל את מחזור אמצע השבוע ביום חמישי נגד אודינזה.

יובנטוס - פארמה 1:2

מי תעצור את יובנטוס? האלופה מתחה עוד יותר את רצף הניצחונות שלה בליגה לשבעה אבל היא רושמת ספיגה ראשונה אחרי חמישה משחקים. המשוכה הגבוהה בדרך לסקודטו השלישי ברציפות בדמות פארמה שנאבקת על מקום באירופה בעונה הבאה לא הפריעה יותר מדי לחבורה המגובשת של אנטוניו קונטה.

החבורה של דונאדוני שנמצאת בכושר מדהים רשמה הפסד ראשון אחרי 17 משחקי ליגה רצופים, וירדה מנוצחת בטרדיני. אחרי שההפסד האחרון נרשם מול אותה יובנטוס בסיבוב הקודם, קרלוס טבס דאג להשלים דאבל מול היריבה עם צמד נהדר. בדקה ה-25 הארגנטינאי השאיר מאחור את גבריאל פאלטה, ושחרר בעיטה מזווית קשה שהכניעה את אנטוניו מיראנטה שנגע בכדור ברגלו.

שבע דקות לאחר מכן ארתורו וידאל ספק הוציא כדור רוחב ספק בעט, שוער פארמה הדף והכדור הגיע לטבס שבעט משישה מטרים פנימה. פארמה עשתה קולות של קאמבק בדקה ה-62 אחרי שכריסטיאן מולינרו הבקיע, אבל זה לא ממש עזר, בטח כאשר שלוש דקות לאחר השער המצמק אמאורי הורחק והשאיר את האורחים בעשרה שחקנים.

שחקני יובנטוס חוגגים. AP
בלתי עצירים. שחקני יובה חוגגים/AP

פיורנטינה - מילאן 2:0

בצל הספקולציות סביב עתידו של קלרנס סיידורף, נראה שהרוסונרי עשויים לצאת לדרך חדשה אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, שבשלושה מהם הם הפסידו. דווקא מול הויולה שנאבקים בצמרת ומפנטזים עדיין על המקום השלישי רשמה מילאן ניצחון על פיורנטינה שהגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים. ללא מריו גומז הנהדר שחזר מפציעה ארוכה וצפוי להיעדר בחודש הקרוב, פיורנטינה התקשתה לייצר מצבים ובעיקר ראתה את מילאן שמאיימת על השער של נטו.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-23 ובניגוד למהלך המשחק עד אותו שלב כאשר בעיטה חופשית של מריו באלוטלי הגיעה לראש של פיליפה מקסס שנגח פנימה. בדקה ה-64 באלוטלי לקח הפעם בעיטה חופשית ישירה לפינה הימנית, השוער הימר נכון, אבל לא יכול היה לעצור את הפצצה. מילאן רחוקה שמונה נקודות מהמקום שיביא אותה לאירופה בעונה הבאה.

פיליפ מקסס שחקן מילאן חוגג. רויטרס
עכשיו נזכרו לנצח? מקסס/רויטרס

קטאניה - נאפולי 4:2

החבורה של רפא בניטס ידעה שהמטרה העיקרית שלה כמובן היא להתאושש מהשבוע השחור שעבר עליה אחרי ההדחה מהליגה האירופית בשלב שמינית הגמר על ידי פורטו והפסד הליגה לפיורנטינה במחזור האחרון. לשמחתה הרבה, הגרלת המשחקים זימנה לה את האחרונה בטבלה שצברה נקודה אחת בחמשת משחקיה האחרונים. בזכות הניצחון נאפולי שומרת על קשר עין עם רומא ורחוקה ממנה כעת מרחק של שש נקודות.

כבר בדקה ה-16 דובאן זפאטה כבש מקרוב אחרי בישול של חוסה קאייחון ותשע דקות לאחר מכן אקס ריאל מדריד הפך לכובש והכפיל את התוצאה. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה מארק האמשיק מסר להנריקה שהבקיע מזווית קשה ורשם את השלישי והבליץ נמשך כשבדקה ה-43 זפאטה קיבל מקאייחון שרשם בישול שני והוריד את נאפולי ליתרון של 0:4 להפסקה.

אלא שבמחצית השנייה קטאניה הראתה ניצוצות של קבוצת כדורגל ראויה וניצלה את הריפיון של יריבתה. בדקה ה-52 פביאן מונזון הבקיע ורבע שעה לסיום נורברט גיומבר נגח אחרי בישול של פרנצ'סקו לודי בקרן.

דובאן זפאטה, חוסה קאייחון שחקני נאפולי חוגגים. AP
הלכו לישון במחצית השנייה. קאייחון וזפאטה/AP

משחקים נוספים:

קייבו - בולוניה 0:3
לקייבו: אלברטו פלוסקי (7, 78), לוקה ריגוני (89)

קליארי - ורונה 0:1
לקליארי: ננה (31)

גנואה - לאציו 0:2
לגנואה: אלברטו ג'ילארדינו (65), יואניס פטפטזידיס (83)

אטאלנטה - ליבורנו 0:2
לאטאלנטה: ג'זפה דה לוקה (22), חרמן דניס (59)

ססואולו - סמפדוריה 2:1
לססואולו: אלסנדרו לונגי (16). לסמפדוריה: ג'יאנלוקה סנסונה (1), סטפנו אוקאקה צ'וקה (66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully