וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי היברט: "אנחנו מתקשים להתמודד עם הצלחה"

אינדיאנה שוב הפסידה, גם פול ג'ורג' מתוסכל: "אנחנו רדומים". הספרס נלהבים מאוסטין דיי, וגם: כל המספרים ממשחקי הלילה

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
הרצף נמשך. דוראנט/AP

קצת מספרים ממשחקי הלילה

* סן אנטוניו הגיעה הלילה לרצף הניצחונות הארוך ביותר שלה מאז בחירתו של טים דאנקן בדראפט - 14, אחרי הניצחון הקליל על פילדלפיה.

* הסיקרס, לעומת זאת, עם הפסד 25 ברציפות, והם רחוקים הפסד אחד מהשוואת שיא ההפסדים ההיסטורי של קליבלנד מעונת 2010/11, עם 26.

* הקליפרס רשמו ניצחון 13 ב-14 המשחקים האחרונים שלהם, ומחזיקים במאזן הבית הטוב במערב - 5:31.

* ההפסד של פורטלנד למיאמי האריך את הרצף של הבלייזרס, שנכנעו לקבוצות עם מאזן של 60 אחוזי הצלחה או יותר בעשרת משחקיהם האחרונים.

* ניו אורלינס ניצחה את ברוקלין בהארכה, ושיפרה את מאזנה העונה בהארכות ל-0:5 - המאזן הטוב בליגה.

* קווין דוראנט האריך את רצף המשחקים עם 25 נקודות או יותר שלו ל-35. השחקן האחרון שרשם רצף ארוך יותר היה מייקל ג'ורדן - 40 בין 1987 ו-1988. ממוצע הנקודות שלו ב-35 המשחקים הללו? 35.1 נקודות למשחק. מדהים.

* אוקלהומה סיטי קלעה 72 נקודות במחצית מול דנבר. לשם השוואה, אינדיאנה ושיקגו קלעו 67 נקודות משותפות במחצית הראשונה במשחק שלהן הלילה.

* ממפיס שוב ניצחה את מינסוטה, ובארבע העונות האחרונות, המאזן בין הקבוצות עומד על 1:13 מוחץ לגריזליס.

אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס. AP
מושלם בהארכות. אנתוני דייויס/AP

* אינדיאנה הפסידה בפעם השביעית ב-12 המשחקים האחרונים שלה, הפעם 89:77 לשיקגו, ונראה שמשהו עובר על הראשונה במזרח. "התחלנו את העונה כל כך טוב והתלהבנו מההשך, אבל שכחנו והאמצע - והאמצע זה החלק הכי קשה", אמר פול ג'ורג'. "בזמן האחרון אנחנו רדומים על הפרקט, וזה לא אנחנו. היינו רגילים להיות קבוצה עם הרבה אנרגיות, ואיפשהו לאורך הדרך איבדנו את זה".

רוי היברט הוסיף: "אני חושב שאנחנו מתקשים להתמודד עם ההצלחה. אנחנו צריכים לשחק אחד עבור השני כמו שעשינו בחצי הראשון של העונה. עכשיו אנחנו עושים את זה כל משחק שישי".

בצד המנצח, ג'ואקים נואה הנפלא סיכם: "אני מרגיש שאנחנו יכולים להילחם עם כולם, אנחנו יכולים לנצח את כולם כשאנחנו רעבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן אינדיאנה פייסרס רוי היברט. GettyImages
"אנחנו צריכים לשחק אחד עבור השני כמו שעשינו בחצי הראשון של העונה". היברט/GettyImages

* מיאמי ניצחה את פורטלנד 91:93 על אף חסרונו של דוויין ווייד, התאוששה מההפסד הכואב לניו אורלינס ועשתה זאת בזכות סל ניצחון של לברון ג'יימס וחסימה מנצחת של כריס בוש. "יש לנו כאן שחקנים שמגבים את הדיבורים שלהם במעשים", אמר קינג ג'יימס בסיום.

* סן אנטוניו ממש לא התקשתה להביס את פילדלפיה איומה 91:113, אך מי שגנב את ההצגה בניצחון ה-14 ברציפות של הספרס היה דווקא אוסטין דיי, הבחירה ה-15 בדרפאט שהגיע בחודש שעבר תמורת ננדו דה קולו. אחרי שקיבל עד כה שמונה דקות בלבד בקבוצתו החדשה, זכה הלילה דיי ל-29 דקות מגרג פופוביץ' והחזיר עם 22 נקודות ב-6 מ-10 מחוץ לקשת, בצירוף שישה ריבאונדים. "הוא בחור מוכשר", אמר פופוביץ'. "ברור שהוא יכול לקלוע, אבל הוא גם מוסר טוב. הוא יודע איך לשחק, והיה טוב לתת לו זמן". גם טים דאנקן פרגן לחברו החדש: "הוא קיבל הזדמנות, וקלע ממש טוב. הוא ארוך, ועשה כמה מהלכים מצוינים גם בהגנה".

שחקן סן אנטוניו ספרס אוסטין דיי. AP
האס החדש של פופוביץ'? דיי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully