וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון שפר: "יש חשיבות לקידום הספורט בגוש עציון"

כדורסלן העבר נתן הרצאה לקראת פתיחת אליפות גוש עציון ה-12, שתיערך ביום שישי ה-4 באפריל החל מ-6:30 בבוקר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריגש והתרגש. שפר/מערכת וואלה!, צילום מסך

דורון שפר, מגדולי הכדורסלנים של ישראל, פתח אמש (א') את אירועי הספורט של גוש עציון באירוע חגיגי שנערך בגבעה הצהובה בגוש עציון. שפר הוזמן כאורח הכבוד של מועצת גוש עציון והמרכז הקהילתי, על מנת לפתוח את אירועי הספורט שיחלו רשמית ביום שישי הבא עם אליפות גוש עציון שתתקיים השנה זו הפעם ה-12. אליפות גוש עציון ע"ש זאב סגל תיערך ביום שישי ד' בניסן תשע"ד, ה-4 באפריל 2014, החל מהשעה 06:30 בבוקר.

לפני תחילת האירוע החגיגי ערך ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל לשפר קבלת פנים חגיגית בלשכתו והעניק לו כתשורה ספר אודות ההיסטוריה של גוש עציון ובקבוק יין ייחודי עם כל החתימות של ותיקי מכבי תל אביב והפועל ירושלים כחלק מפרויקט ההנגשה של אולם הספורט בגוש. שפר העניק לראש המועצה את ספרו "ענני" בהקדשה אישית. במסגרת האירוע החגיגי קיים שפר בגוש עציון את הרצאתו, בה הוא גולל את סיפור חייו מההצלחות הגדולות במדי מכללת קונטיקט ארה"ב, דרך התארים והישגים במכבי תל אביב, הפועל ירושלים, גליל עליון ונבחרת ישראל, דרך ההתמודדות במחלת הסרטן ועד לחזרה בתשובה.

"התרגשתי להגיע לגוש עציון", אמר שפר, "כדי להכיר מקרוב את המקום ואת האנשים ולפתוח את אירועי הספורט. ישנה חשיבות רבה בקידום אירועי הספורט הללו שמעבר לפן התחרותי מעניקים מקום חשוב, ועיקר לאורח חיים בריא ומאוזן ומעודד לפעילות ספורטיבית מקצוענית ועממית כאחד. שמחתי מקבלת הפנים הלבבית אצל ראש המועצה דוידי פרל ואין לי שהתנופה הגדולה בענף הספורט בגוש עציון בשנים האחרונות תמשיך ותגדל גם בשנים הקרובות".

אליפות הספורט המרכזית של גוש עציון, המוכרת כתחרות ארצית רשמית, הינה אליפות הספורט הגבוהה ביותר בישראל, המתקיימת בגובה למעלה מ-900 מטר מעל פני הים. האליפות כוללת אקוואתלון (שחייה וריצה) ,מרוץ 10 אלפים מטר, מרוץ אופניים למרחק זהה, ריצה של 5,000 מטר ומרוץ אופנים של 5,000 מטר. הבולטים שנטלו חלק באליפות הספורט הם אלופת ישראל נילי אברמסקי והאחים רן ודן אלתרמן.

  • עוד באותו נושא:
  • דורון שפר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully