וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "מה לעשות, אין לנו תחת כמו של מכבי"

הפועל תל אביב מתוסכלת מה-0:0 בדרבי אך מעודדת מהיכולת: "נלחמנו כמו גברים". מחמאות להגנה, אכזבה מהקנס הצפוי

one

"אף במאי לא יכול היה לכתוב סיפור טוב יותר אם היינו מבקיעים בדקה ה-90", סיכם רן בן שמעון את הדרבי המאופס אמש (שני) בבלומפילד, ונגע קצת בתחושות התסכול בהפועל תל אביב אחרי עוד דרבי ללא ניצחון.

נכון, בהפועל יצאו מאוד מעודדים מהמשחק אמש, בעיקר אחרי שבוע הבלהות שעבר על הקבוצה מאז ההפסד בדרבי הקודם, אך לצד התאוששות קיימת גם תחושת החמצה לא קטנה אצל האדומים. "אם היה לנו קצת מזל העונה כמו למכבי, הכדור בסוף היה נכנס", אמר אחד השחקנים, "לפני המשחק ואחרי שהקבוצה הייתה מפורקת לגמרי כולם היו קונים את התוצאה הזו, אבל איך שהדברים התפתחו במגרש ובעיקר במחצית השנייה, יכולנו לכבוש ולנצח. אין לנו תחת כמו שיש למכבי".

ישראל זגורי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כמעט כבש את השער הכי מתוק בקריירה שלו. זגורי/ברני ארדוב

זגורי, תרים את הראש

אם לפני שבוע השחקנים בקושי הצליחו לדבר אחרי הטראומה הקשה שעברה עליהם בסיום, נראו שחקני הפועל עם מצב רוח משופר אתמול בהרבה. היו גם כאלה כמו ישראל זגורי, ברנקו איליץ', דני עמוס ואוראל דגני שאפילו קיבלו מחמאות על המשחקם. לפני הכל, בן שמעון נכנס לחדר ההלבשה והודה לשחקניו על משחק ההקרבה. המאמן האדום היה הראשון שעודד את זגורי אחרי שזה היה נראה כי לקח את ההחמצה שלו בתוספת הזמן בצורה קשה: "תרים את הראש. היית היום מצוין והגיע לך לכבוש". גם שחקנים נוספים הגיעו לעודד את הקשר.

מי שהיה נראה עוד יותר מאוכזב הוא עומר דמארי, שרצה לחגוג יום הולדת 25 עם ניצחון מתוק. "אחרי העונה שהוא נתן הגיעה לו המתנה הזו", פרגן אחד מחבריו לקבוצה. "הדבר האחרון שאפשר לעשות זה לכעוס עליו שהחמיץ. אנחנו בפלייאוף העליון בעיקר בזכותו. זה אבל היה יכול להיות סופר מתוק אם היה כובש היום".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עומר דמארי הפועל תל אביב מול גל אלברמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כמעט יום מושלם. דמארי/ברני ארדוב

סוף סוף איליץ'

אחרי תקופה ארוכה שהגנת הפועל ספגה השמצות בלתי פוסקות, אתמול סוף סוף נשמעו מילים טובות על החלק האחורי ששמר על שער נקי. לאורך כל השבוע טענו בהפועל כי ההשעייה כנראה עוררה את ברנקו איליץ' והוא בניגוד לשבועות האחרונים נראה רציני ומחויב באימונים: "הוא הזכיר אתמול למה שיבחו אותו בתחילת העונה", אמר אחד האדומים. "סוף סוף ראו בלם עם נוכחות במרכז ההגנה. אם הוא היה נראה ככה בעוד משחקים היינו במקום אחר בטבלה".

בנוסף, ציינו האדומים את אוראל דגני, שעל פי אנשים במועדון עבר את אחד השבועות הקשים בחייו, ואתמול היה אחד המצטיינים במגרש. גם דני עמוס קיבל תשבחות על הביטחון שהפגין בעיקר ביציאות טובות מהשער.

"אם היינו מפסידים, זה שוב היה גומר אותנו וגומר לנו את הפלייאוף", הודה אחד השחקנים אחרי המשחק. "באנו ונלחמנו כמו גברים על הכבוד שלנו ושל המועדון. אנחנו מקווים שזה ייתן לנו את הפוש למשחקים הבאים ולמאבק על המקום באירופה".

אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
נתנו את הלב, שוב. אוהדי הפועל/קובי אליהו

"זו אומנם קלישאה להגיד שרצינו לנצח את הדרבי בשביל האוהדים", הוסיף בן שמעון בסיום. "אבל הפעם זה היה סופר חשוב לנו בשבילם. יש לנו הרבה דברים להיות גאים עליהם מהמשחק הזה. הוכחנו שלא משנה מה יבוא עלינו - לא נישבר. לא אתלונן אם יהיה לנו קצת יותר מזל".

בצד היותר שלילי של הערב בהפועל כבר הבינו כי הקבוצה תעמוד לדין על זריקת חפצים שכללה מצתים שהושלכו לעבר ערן זהבי וכוסות שתייה. נראה כי הפועל תספוג עוד קנס גבוה, דבר שלא מקל על הקופה הריקה של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully