וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "היה מתבקש שנכבוש בדקה ה-90, חבל"

מאמן הפועל ת"א היה מאוכזב מההחמצות: "אי אפשר היה לסגור את הפצע בלי גול". זגורי: "יצאנו גברים, התחושה חמוצה ומתוקה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב החזירה לעצמה הערב (שני) חלק מהכבוד שאיבדה בדרבי הקודם, כשסיימה ב-0:0 עם מכבי תל אביב. האדומים שוב היו עדיפים מהאלופה ומוליכת הטבלה למשך לא מעט דקות, ואם עומר דמארי היה מבקיע אחת משתי ההזדמנות המצוינת אליהן הגיע (68, 90), או שישראל זגורי היה עושה זאת (90), אולי היו חוזרים רן בן שמעון ושחקניו למקום החמישי ולמאבק על כרטיס לאירופה. בשבוע הבא הם יארחו את מכבי חיפה.

"היה צריך להיות פה סוף אחר", אמר רן בן שמעון המאוכזב בסיום. "היה מתבקש גול בדקה ה-90, אי אפשר היה לסגור את הפצע של השבוע שעבר בלי זה, דמארי וזגורי רצו את זה מאוד. אני מאוד גאה בשחקנים שלי, לא משנה מה יגידו מסביב. לא היינו פראיירים במשחק הזה. עברנו שבוע מאוד לא קל. אני לא יכול להגיד שאני מרוצה. היה צריך לסגור את המעגל הזה".

"היו לנו שני מצבים שאני לא זוכר הרבה כאלה, לא היה להם מצב אחד כל המשחק", הוסיף המאמן האדום. "השחקנים ידעו להתרומם לקום ולעשות דברים יפים. יש לי איזשהו קצה טעם מר בפה, אבל אני בכל זאת גאה. הראינו שהעונה מבחיתנו לא נגמרה, אפילו שקיבלנו כמה מכות לא קטנות. ניאבק על כל מה שיש בליגה הזאת. נבוא לכל משחק בפלייאוף כאילו זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה. מאוד רצינו לשמח את האוהדים שלנו. גם אנחנו מבינים ששבוע שעבר חגגנו לפני הזמן. כאן שיחקנו עד הדקה האחרונה, וזה מעורר תקוות לקראת הפלייאוף הזה".

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מסופק. בן שמעון/ברני ארדוב

"זו תחושה חמוצה כמו שבוע שעבר", התאכזב ישראל זגורי, שהיה אחראי להחמצה הגדולה של המשחק, בדקה ה-90. "חבל שלא ידענו לנצח בדקה ה-90, אבל אחרי השבוע הקשה שעברנו לצאת עם נקודה זה לא רע. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אחרי השבוע הזה ידענו להיות גברים ולשחק על הכבוד בשביל הקהל. היה חסר לנו קצת מזל. אני לא רוצה לזכור את חמש הדקות האחרונות בשבוע שעבר, התחושה חמוצה ומתוקה גם יחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully