וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רק 1:1 לבני לוד, נתניה תוכל להבטיח עליה בשישי

שער של אבו ענזה לא הספיק מול הפועל ר"ג. אם בני לוד תשמוט נקודות במחזור הסיום והמוליכה תנצח, היא תעלה מעשית

שחקני מכבי הרצליה חוגגים. ברני ארדוב
ניצחון יקר להרצליה/ברני ארדוב

המחזור ה-29 בליגה הלאומית, אחד לפני סיום העונה הסדירה, הגיע לקיצו הערב (שני) עם שלושה משחקים, אולם הסיפור הגדול מגיע מהקבוצה שלא שיחקה היום: מכבי נתניה. בזכות ה-1:1 של הפועל בני לוד עם הפועל רמת גן, תוכל מוליכת הטבלה להבטיח באופן מעשי העפלה לליגת העל במחזור הבא. מכבי הרצליה השיגה ניצחון חוץ יקר מאין כמוהו על הכח עמידר רמת גן וברחה מעט מהאזור המסוכן, בעוד בית"ר תל אביב רמלה והפועל קטמון נפרדו ב-1:1.

הפועל בני לוד - הפועל רמת גן 1:1

מורד אבו ענזה כבש כבר בדקה השניה והעניק למדורגת שלישית את התקווה שהפער מהפועל פתח תקוה יצטמק לארבע נקודות בלבד, אלא שלירון דיאמנט השווה וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-23. המשמעות הישירה: אם בני לוד לא תנצח את מכבי הרצליה במשחק האחרון של העונה הסדירה, ומכבי נתניה תנצח בביתה את הכח עמידר רמת גן, יוסי מזרחי ושחקניו יעפילו לליגת העל עוד לפני הפלייאוף.

בית"ר תל אביב - הפועל קטמון 1:1

שתי הקבוצות פספסו הזדמנות לברוח עוד יותר מהתחתית. גיל גילקרוב כבש למארחת (78), דן רומן השווה בחלוף שלוש דקות.

הכח עמידר רמת גן - מכבי הרצליה 3:2

הסגולים ממוקמים במרכז הטבלה ואילו האורחת, שהייתה קרובה מאוד לקו האדום, השיגה שלוש נקודות מצוינות ועקפה בזכות יחס שערים את הכח. המארחת הגיעה אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות, שלוש האחרונות שבהן היו 0:0, אבל הפעם דווקא נפלו במשחק שלה חמישה שערים. הרצליה, שכבשה שלושה שערים בארבעת המחזורים הקודמים, חגגה הפעם והיא ללא הפסד כבר שישה משחקים. איציק נאש עוד העלה את הכח ליתרון בדקה ה-25, אבל הרצליה קבעה מהפך מהיר בזכות ג'ורדן פושה (31) ואאודי סילבה (36). גיא מלמד הוסיף את השלישי (62), בן אז'ובל צימק (82) וגם הרחקתו של שימי אלמלם בתוספת הזמן לא שינתה את התוצאה.

דן רומן שחקן הפועל רמת גן (במרכז). מגד גוזני
שוויון יקר. דן רומן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully