וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דריו שאריץ' יחתום באפס ולא יירשם לדראפט

מי שאמור היה להיות האירופי הבכיר בדראפט הקרוב (19, 2.08 מ') צפוי לסגור ל-3 עונות בטורקיה תמורת כ-8 מיליון דולר

הכדורסלן הקרואטי דריו שאריץ'. GettyImages
בינתיים הוא נשאר ביבשת הישנה. שאריץ'/GettyImages

דריו שאריץ' אמור היה להיות האירופי הבכיר של דראפט 2014, אולם כפי שזה נראה כרגע, הכישרון הקרואטי הגדול יבחר שלא להשתתף בדראפט הקרוב ולחתום במקום זאת באנאדולו אפס. על פי דיווח של כתב ESPN צ'אד פורד הגארד/פורוורד הצעיר סיכם לשלוש שנים בקבוצת הפאר הטורקית, וצפוי להשתכר כ-8.2 מיליון דולר לאורך התקופה. עדיין לא ברור על איזה סך יעמוד סעיף הביי-אאוט של הכישרון ל-NBA, אם וכאשר ירצה להירשם לדראפט כלשהו או לחתום ישירות בליגה הטובה בעולם.

שאריץ' (19, 2.08 מ') מדורג נכון להיום במקום התשיעי של תחזית דראפט 2014 באתר 'דראפט אקספרס' ו-14 באתר 'NBA דראפט'. אם אכן יוותר על הדראפט הקרוב, תהיה זו השנה השניה ברציפות שהוא עושה כך, לאחר שלפני שנה בדיוק הוא בחר למשוך את שמו מהרשימות ולהישאר באירופה. לפני כחודש נבחר על ידי פיב"א לשחקן הצעיר המצטיין של 2013.

העונה משחק הקרואטי הצעיר בציבונה זאגרב, ומעמיד ממוצעים של 16.2 נקודות (57 אחוז ל-2, 30 אחוז ל-3, 68 אחוז מהעונשין), 9.2 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק בליגה האדריאטית ו-13 נקודות (51 אחוז ל-2, 30 אחוז ל-3, 78 אחוז מהעונשין), 8.3 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק ביורוקאפ.

צפו בקליפ ביצועים של דריו שאריץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully