וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנ' יונייטד - מנ' סיטי 3:0, ארסנל - סוונסי 2:2

הסיטיזנס שוב חגגו בדרבי ועלו למקום השני, צמד לדז'קו (1 ו-57). שער עצמי לפלאמיני (90) בתיקו המאכזב של התותחנים מול סוונסי, 0:3 לאברטון על ניוקאסל

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים מול שחקן מנצ'סטר יונייטד מרואן פלאיני. Alex Livesey, GettyImages
שוב חגגו בדרבי. שחקני סיטי צוהלים מאחורי פלאיני המאוכזב/GettyImages, Alex Livesey

ארבעה ימים בלבד מאז סיומו של אחד המחזורים המטורפים שאנגליה ידעה בשנים האחרונות, הפרמיירליג חזרה היום (שלישי) לפתיחת המחזור ה-31. במוקד עמד, איך לא, הדרבי של מנצ'סטר שבו הסיטיזנס השלימו ניצחון שני העונה מול האלופה עם 0:3 ענק באולד טראפורד על מנצ'סטר יונייטד האומללה ועלו למקום השני. אדין דז'קו חגג עם צמד, יאיא טורה קינח בדקה ה-90. ארסנל הצליחה להפוך פיגור ביתי מול סוונסי אבל שער עצמי של פלאמיני בדקה ה-90 כפה 2:2 מאכזב באמירויות. רוס בארקלי כבש שער אדיר והוליך את אברטון ל-0:3 מרשים בחוץ על ניוקאסל.

אדין דז'קו שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. רויטרס
שער החוץ הכי מהיר של קבוצת חוץ באולד טראפורד. דז'קו חוגג/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 3:0

בפעם האחרונה שמנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי נפגשו בדרבי, זה נגמר ב-1:4 ענק ובלתי נשכח של הסיטיזנס, במה שהיה תחילת ההידרדרות של השדים האדומים ותחילת הנסיקה של התכולים. הערב יונייטד, שהגיעה למשחק הזה אחרי שני ניצחונות רצופים, קיבלה הזדמנות לנקום אבל חטפה עוד מפלה מול היריבה המרה שלה. אדין דז'קו כבש כבר אחרי 44 שניות את השער המהיר ביותר של קבוצת חוץ באולד טראפורד והשלים צמד בדקה ה-57. יאיא טורה קינח (90) וסיטי עלתה למקום השני. יונייטד סופגת עוד מפח נפש בליגה ותתרכז בליגת האלופות.

דקה 1: גול! איזו פתיחה מדהימה לדרבי של מנצ'סטר. הסיטיזנס פתחו בבליץ ועלו ליתרון אחרי 44 שניות בלבד. סמיר נאסרי נותר לא מכוסה בתוך הרחבה ובעט לקורה. אדין דז'קו השתלט על הריבאונד ומקרוב בעט פנימה. 0:1 לסיטי, יונייטד בהלם.

* אדין דז'קו שבר שיא כשכבש את הגול הכי מהיר של קבוצת חוץ באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד.

דקה 18: הקצב של פתיחת המשחק היה מטורף וסיטי כמעט הכפילה את היתרון אחרי שדויד סילבה מצא את אדין דז'קו בתוך הרחבה. הבוסני המשיך בנגיעה לפינה אבל הארט הדף בקושי לקרן. מזל גדול ליונייטד.

דקה 25: מצב ראשון מסוכן ליונייטד. דני וולבק השתלט עם החזה על כדור שהוגבה מצד ימין ומצא את פלאיני שנותר חופשי לגמרי בתוך הרחבה ובעט מהאוויר אבל הכדור החלש שלו נקלט בקלות על ידי הארט.

דקה 57: גול! סיטי מכפילה את היתרון ושוב זה היה אדין דז'קו. סמיר נאסרי הרים כדור קרן מצד ימין אליו הגיע הבוסני ומהאוויר בעט לרשת של דה חאה. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 90: גול! סיטי חתמה את ההצגה שלה עם הקינוח של יאיא טורה. ג'יימס מילנר המחליף שלח כדור רוחב מצד ימין, הגנת יונייטד הרחיקה לא טוב היישר לעברו של טורה שחדר לרחבה וברגל ימין בעט חזק לפינה הרחוקה. 0:3 מוחץ לסיטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל. רויטרס
הקאמבק שלו לא הספיק בסופו של דבר. ז'ירו/רויטרס

ארסנל - סוונסי 2:2

שלושה ימים בלבד אחרי ה-0:6 המשפיל והכואב שספגו התותחנים מצ'לסי, הם קיוו לפצות את האוהדים שלהם על חשבון סוונסי אבל נחלו עוד אכזבה גדולה ואיבדו נקודות קריטיות במאבק האליפות. צמד תוך דקה של פודולסקי וז'ירו (73 ו-74) הוביל את התותחנים למהפך אחרי פיגור מוקדם מנגיחה של בוני, אבל עמוק בתוספת הזמן כבש מאתיו פלאמיני שער עצמי אומלל ומנע מקבוצתו ניצחון. התותחנים רחוקים כעת שש נקודות מצ'לסי המוליכה ואיבדו גובה במאבק על התואר. סוונסי יכולה להיות מרוצה עם תיקו מחמיא באמירויות.

דקה 11: גול! סוונסי עקצה מוקדם באמירויות. ניל טיילור המגן השמאלי נותר פנוי באגף והרים כדור מדויק לרחבה אליו הגיע ווילפריד בוני הלוהט שהמשיך בנגיחה לפינה ופנימה. 0:1 לסוונסי.

דקה 43: סוונסי צופפה את מרכז השדה וארסנל התקשתה להגיע למצבים אך לפני ההפסקה סנטי קאסורלה כמעט השווה אחרי שקיבל כדור עומק ומתוך הרחבה בעט כדור חזק שנהדף על ידי מישל וורם לקרן.

דקה 73: גול! ארסנל מצאה את השוויון אחרי לחץ מתמשך. קירן גיבס המגן השמאלי מצא את לוקאס פודולסקי שמתוך הרחבה בעט לרשת. 1:1 באמירויות.

דקה 74: גול! ארסנל משלימה מהפך תוך דקה! לוקאס פודולסקי כובש השוויון הפעם היה על תקן המבשל. הגרמני ניצל איבוד של סוונסי, שעט באגף שמאל ומצא בכדור רוחב חזק את אוליבייה ז'ירו שמקרוב גלגל לרשת. 1:2 דרמטי לארסנל.

דקה 90: גול! סוונסי עם שוויון דרמטי מאין כמוהו והגיבור הטרגי היה מאתיו פלאמיני שכבש שער עצמי. סוונסי הצליחה לחדור לרחבה עם חילופי מסירות, מרטסאקר ניסה להרחיק ובעט לגופו של פלאמיני ומשם לרשת. 2:2 באמירויות.

רוס בארקלי שחקן אברטון חוגג. רויטרס
כבש את שער העונה? רוס בארקלי/רויטרס

ניוקאסל - אברטון 3:0

ניצחון חשוב מאוד לאברטון שעלתה למקום החמישי על חשבונה של ארסנל, אבל עם כל הקבוצה לתוצאה, מה שיזכרו מהמשחק הזה יותר מהכל זה את השער המדהים של רוס בארקלי. ילד הפלא של אברטון דהר לאורך יותר מחצי מגרש וסיים עם בעיטה לפינה הגבוהה בדקה ה-22 כדי לכבוש את הראשון של קבוצתו. רומולו לוקאקו הבלגי כבש את השני בדקה ה-53 וליאו אוסמאן קינח עם השלישי בדקה ה-88. הקבוצה של רוברטו מרטינס תמשיך את המאבק שלה לפחות על מקום בליגה האירופית, ניוקאסל המאכזבת סיימה מזמן עניין בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully