וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן נענשה בעקבות שלט פוגעני נגד הומואים

אזור 124 באליאנץ ארנה ייסגר אחרי שאוהדים שלה הניפו שלט "תותחנים הומואים" מול ארסנל. דאנטה האריך את חוזהו

אוהדי באיירן מינכן מניפים שלט פוגעני. יוטיוב, צילום מסך
אופ"א לא סבלנית כלפי שלטים מהסוג הזה/צילום מסך, יוטיוב

אופ"א הורתה לסגור יציע באליאנץ ארנה, בו אוהדים של באיירן מינכן הניפו שלטים שיכולים להתפרש כפוגעניים. השלטים הונפו במהלך המשחק של אלופת אירופה נגד ארסנל בליגת האלופות ונכתב עליהם: "תותחנים הומואים" (הכינוי של ארסנל הוא "התותחנים") ו"אמרו לא לגזענות, אמרו כן לקוסובו", חלק מקמפיין שנועד לדרוש מפיפ"א להכיר בקוסובו. ליד השלט שהתייחס לתותחנים, צויר תותח שמכוון לישבנו של שחקן ארסנל, מסוט אוזיל.

בית הדין של אופ"א הורה על סגירת יציע 125 באליאנץ ארנה במשחק הגומלין של באיירן נגד מנצ'סטר יונייטד ברבע גמר ליגת האלופות, ב-9 באפריל. האלופה הגרמנית גם נקנסה בסכום של 10,000 ליש"ט. בהודעה רשמית של אופ"א נכתב: "בעקבות ההתנהגות המפלה של אוהדי באיירן מינכן והנפתו הלו חוקית של שלט, בית הדין החליט על סגירה של חלק מאליאנץ ארנה".

בנושא מעט יותר משמח אצל מוליכת הטבלה הגרמנית: הבלם דאנטה האריך היום (שני) את חוזהו עד קיץ 2017. חוזהו המקורי של הברזילאי היה אמור להסתיים שנה לפני כן והיום הוא אמר: "ההחלטה להגיע לבאיירן מינכן הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיי. הכול טוב כאן: הצוות, המועדון, מצב הרוח, התארים. אני מאוד שמח להישאר כאן עד 2017".

שחקן באיירן מינכן דאנטה. GettyImages
מאושר במינכן. דאנטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully